خرم آباد – استاندار لرستان در جشن پیروزی انقلاب گفت:  با حضور مردم همیشه در صحنه و غیور، انقلاب ما هر سال پر رنگ تر از سالهای گذشته در جهان ظاهر می شود

انقلاب ما هر سال پر رنگ تر از سالهای گذشته در جهان ظاهر می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هوشنگ بازوند صبح جمعه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اظهار داشت: این انقلاب متعلق به مردم بوده و یکی از دستورادهای بزرگ آن حضور همیشگی مردم در صحنه است.

وی افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف می تواند بسیاری از تهدیدهای احتمالی علیه کشور را به فرصت تبدیل کند. استاندار لرستان با حضور گسترده مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و بیان داشت: این حضور نشان دهنده تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام است.

بازوند یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هرساله نسبت به سال های گذشته پررنگ تر می شود و این نشان دهنده وجه مردمی انقلاب بوده که امام راحل بیش از ۴۰ سال پیش اعلام کرد این انقلاب از همه انقلاب های دنیا جداست.

وی اضافه کرد: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا در این بوده که امروز می بینیم مردم ما بعد از ۳۸ سال مجددا پای آرمان های انقلاب و امام راحل مانده اند. استاندار لرستان گفت: انقلابی گری به معنای تعهد به آرمان های انقلاب، ولایت و مردم است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.