یزد- مردم دارالعباده یزد همزمان با سراسر کشور در سی و هشتمین بهار انقلاب با مشت های گره کرده و شعار های کوبنده انزجار خود را از استکبار اعلام و پس از راهپیمایی در میدان «امیرچخماق» این شهر گرد هم آمدند.

مردم یزد حماسه آفریدند/حضور و حماسه مردمی میثاق امت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم یزد در طول راهپیمایی یک بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و انزجار از استکبار را با شعارهای کوبنده و یک صدا نشان دادند.

جمعیت پرشور و خودجوش مردمی از باغ ملی و چهارراه بعثت و خیابان امام گرد هم آمدند و یک صدا و یکدل با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید دوباره کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از طی مسیرهای مختلف  شهر خود را به میدان امیر چخماق رسانده و با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعارهای ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حضور و حماسه مردمی میثاق امت است

گفتنی است قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم یزد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی اظهار داشت: پیام این حضور، وفاداری و همبستگی مردمی است که سختی‌ها و مشکلات را می بینند و در همه دوران انقلاب چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مقابل فتنه های فراوان ایستادگی کردند و همیشه در صحنه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی گفت: حضور و حماسه مردمی میثاق امت است که سختی‌ها، مشکلات و فتنه‌ها را می‌بینند ولی همیشه در صحنه حضور پررنگ دارند.

وی افزود: حضور گسترده مردم به دشمنان این پیام را می دهد که ما درتمامی عرصه ها و در همه میدانها درمقابل ظلم و ستم و تجاوز می ایستیم و پیرو مکتبی هستیم که به ما یاد داده است که شهادت در راه خدا را سعادت و زندگی زیر سلطه استکبار را ننگ بدانیم.

وی ادامه داد: مردم امروز با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که همه جانبه در برابر فتنه‌ها ایستادگی می کنند.

حاجی صادقی گفت: خداوند در انقلاب دو نعمت بسیار بزرگ به ما اعطا کرده که یکی از این دو، نعمت رهبری انقلاب است که تمام مشکلات را با تدبیر و عنایت الهی مدیریت می‌کند و نعمت بعدی نعمت امت است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: حضور و حماسه مردمی میثاق امت است که سختی‌ها، مشکلات و فتنه‌ها را می‌بینند ولی همیشه در صحنه حضور پررنگ دارند.

حاجی صادقی گفت: حضور مردم به مسئولان و مدیران دانست پیامی می دهد ومردم به آنها می‌گویند که شما نه تنها امانتدار شهدا و امام بلکه امانتدار این مردم شایسته هستید.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تمام وجود از مسئولان و دست اندرکاران حمایت می کنند و در مقابل از آنها انتظار دارند با شجاعت و تعهد از ارزش های دینی، انسانی و اعتقادی ملت ایران دفاع کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به احزاب و گروه های مختلف سیاسی گفت: تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری مهمترین مطالبه مردم استان یزد و کشور است.

حاجی صادقی  افزود: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال از بین بردن انقلاب و ارزش های مکتب ناب محمدی در کشور است و رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان از گذشته  تا آینده ولایت مداری در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی است.

پس از سخنرانی گروه همخوانی بسجیان شهر یزد سرود خواندند و دانش آموزان با لباسهای سرخ، سفید و سبز همانند پرچم ایران در کنار هم با تکان دادن پرچمهای در دستشان جلوه ای زیبا به این مراسم دادند.

بعد از راهپیمایی نیز جمعیت همیشه در صحنه و انقلابی یزد، در نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد ملااسماعیل شرکت کردند.

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه از مناطق شهری و روستایی استان یزد برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.