مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه موفقیت‌های ما معلول یک علت است و آن هم یک رهبر بیدارساز و بصیرت آفرین است، گفت: دشمن می‌خواهد این ستون خیمه را براندازی کند تا این خمیه فروپاشیده شود.

دشمن به دنبال براندازی ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام است/نسل امروز دست بردار از آرمان‌های انقلاب نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: ۲۲ بهمن سال ۹۵ سالروز پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ نیست بلکه امروز تداوم پیروزی سال ۵۷ است یعنی لحظه به لحظه در حال جلو رفتن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مردمی که در ۲۲ بهمن پیروز شدند بر چه چیزی پیروز شدند؟ انقلاب تازه راهش را بعد از پیروزی شروع کرد. بعد از ۳۸ سال هنوز بین راه هستیم.

وی تاکید کرد:‌ هدف انقلاب این است که جامعه ما جامعه اسلامی در تحت حاکمیت دینی باشد و این حاکمیت دینی را بر حاکمیت یک کشور و مرز جغرافیایی به صورت حاکمیت جهانی درآورد.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخورد و از میان برود.

وی انقلابها را بر سه قسم دانست و اظهار کرد: انقلاب زمانی در نطفه خفه می‌شود. با تحلیل شعارهای دوران انقلاب شاهد هستیم که مردم در صحنه حاضر می‌شوند و اجازه نمی‌دهند انقلاب در نطفه خفه شود. مردم ما سبب شدند دشمن نتواند انقلاب را در نطفه خفه کند.

خطیب جمعه مشهد مقدس ادامه داد: نوع دوم انقلاب، انقلابی است که به ثمر می‌نشیند و به پیروزی می‌رسد اما دچار ارتجاع می‌شود و در تاریخ نمونه‌هایی از این مورد را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در ۳۸ سال گذشته دشمن در موقعیت‌های مختلف، ارتجاع را به طرف انقلاب ما رها کرده است تا این مردم خسته شوند و از آرمانهای خود دست بردارند اما نسلی که روز پیروزی انقلاب را ندیده است از نسل ابتدای انقلاب خیلی سریع‌تر در حال دویدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.