اهواز -امام جمعه موقت اهواز گفت: با بیان اینکه راهپیمایی امروز جمعه مردم ایران مشت محکمی بر دهان تازه به دوران رسیده ها است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به دلیل مکتب اسلام، حضور مردم در صحنه و ولایت فقیه است و این ۳ عامل سبب کور شدن چشم دشمنان شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان تازه به دوران رسیده ها است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله محسن حیدری  با بیان اینکه قصد نداشتم امروز درباره مسائل استانی حرف بزنم اما با توجه به سخنان جامع آقای صفوی چند جمله ای خدمت ایشان عرض می‌کنم، گفت: آبی که امروز در خوزستان جاری شده در هیچ کجای ایران نیست و به برکت این آب زمین‌های حاصلخیز زیادی ایجاد شده است.

وی افزود: انتقال آب سبب خشک شدن تالاب‌ها و افزایش مساحت کانون‌های گرد و غبار است و پس از آن ریزگردها شدت می‌یابد و هزینه‌های زیادی به مردم و کشور تحمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به صورت صحیح اجرا شود ۵۰ درصد مواد غذایی کشور از استان خوزستان تأمین خواهد شد، عنوان کرد: شرط اجرای این طرح حفظ منابع آبی خوزستان است و اگر مانند گوشت قربانی به دیگر استان‌ها انتقال داده شود، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان اجرایی نخواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: ما کم آبی و تشنگی برخی استان‌ها را قبول داریم و مخالف آین موضوع نیستیم، حرف ما این است که آب انتقالی به اندازه مصوب شورای آب باشد اما متأسفانه ۴ تا ۵ برابر حد مصوب در حال انتقال است و دولت هم به بانک مرکزی دستور داده که با پرداخت پول این پروژه را اجرایی کند.

وی مشکلات انتقال آب را زنجیره‌ای دانست و افزود: انتقال آب سبب خشک شدن تالاب‌ها و افزایش مساحت کانون‌های گرد و غبار است و پس از آن ریزگردها شدت می‌یابد و هزینه‌های زیادی به مردم و کشور تحمیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.