اراک- باهنر گفت:توطئه های دشمنان هر سال مردم را نسبت به ادامه دادن راه انقلاب مصمم تر می کند چنانچه اخیرا یاوه گویی های ترامپ یک انرژی مثبت و مضاعفی برای ملت بزرگ ایران بود تا با حضور خود و در پاسخ به اظهارات وی نشان دهند ما از تهدید نمی ترسیم.

ترامپ، پاسخ یاوه گویی‌هایش را از حضور ملت گرفت

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان شهرستان اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران طی این مدت که از پیروزی انقلاب گذشته به رشد و نبوغ کامل رسیده است.

باهنر با اشاره به اینکه دشمنی دشمن وجود دارد اظهار کرد: دشمن هر سال در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب به طریقی به کمک کشور می آید و مردم را نسبت به ادامه دادن راه انقلاب مصمم تر می کند چنانچه اخیرا یاوه گویی و گنده گویی های رئیس جمهور جدید آمریکا یک انرژی مثبت و مضاعفی برای ملت بزرگ ایران بود تا با حضور خود و در پاسخ به اظهارات ترامپ نشان دهند ما از تهدید نمی ترسیم.

وی ادامه داد: مردم امروز با حضور خودشان نشان دادند که همواره پایبند به اعتقادات خود که به عنوان سرمایه اصلی کشور می باشد هستند و از آن دفاع می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امروز مردم ثابت کردند که همیشه پایبند به آرمان های امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا و الگویی برای تمام کشورها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.