قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب اثبات ندای لبیک یا حسین و تکرار و انسجام و توانمندی‌مان به تمام دنیاست.

راهپیمایی۲۲ بهمن اثبات ندای لبیک یا حسین به جهانیان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهیدپرور قوچان اظهار کرد:همه مردم آمدند تا با آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیعت مجدد ببندند و به دشمنان ثابت کنند که تا آخر زیر سایه و چتر ولایت و در کنار رهبری ایستاده‌اند.

وی با اشاره به حضور خبرگزاری‌های دشمن و رصد لحظه‌به‌لحظه فعالیت‌های ملت ایران افزود: مردم ما امروز با حضور پرشور و با ندا و فریاد هیهات من الذله به دشمنان نشان دادند که همه جان و مال وزندگی خود را درراه اسلام، انقلاب خواهند داد.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایرانی‌ها باید از من بترسند تأکید کرد: ترامپ امروز در پای تجهیزات مجازی و ماهواره‌ای خود نشسته و در حال رصد اتفاقات ایران است که ما با تمام توان می‌گوییم ترامپ چشمت کور باد، زیرا مردم ایران به میدان آمدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم آمدند تا نشان دهند که ما ثابت‌قدم و مقاوم هستیم و بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب همچنان برعلیه ظلم و استکبار قیام می‌کنیم و به اهداف انقلابمان پای بندیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان بابیان اینکه امروز موشک‌های یمن قلب عربستان را نشانه گرفته‌اند گفت: هرچه قدر هم آمریکا با دلارهای خود و از طریق عربستان جهان اسلام را به هم بریزد، بازهم نمی‌تواند در برابر مقاومت حزب‌الله، انصار الله لبنان، نیروهای بسیج سوریه و عراق که هیچ موقع از مقاومت دست برنمی‌دارند مقاومت کند.

وی اظهار داشت: این عظمت حضور را مدیون جانبازان، خانواده معظم شهدا، کارمندان، دانشگاهیان و حوزویان هستیم که آمده‌اند تا ندای لبیک یا حسین را دوباره در جهان تکرار و انسجام و توانمندی خود را به تمام دنیا نشان دهند.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی با تأکید بر این مطلب که امروز همه بزرگان قوچان و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در کنار هم جمع شده‌اند تا وحدت نهایی خود را به مردم اعلام کنند افزود:  همه آمده‌اند تا ثابت کنند که برای خدمت گذاری به مردم در حال تلاش‌اند، تا قوچان به جایگاه واقعی و اهداف عالیه خود یعنی ارتقا و پیشرفت برسد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: این انتخابات‌ها عظمت و ارزش انقلاب‌اند و باید پاس داشته شوند و فعالین ستادهای انتخاباتی نیز اطاعت محض از مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.