شیراز- وزیر دادگستری با اشاره به بلند شدن ندای اعتراض‌ها به سران آمریکایی از سراسر دنیا حتی توسط مردم این کشور، گفت: امروز تفکر انقلابی ملت ایران تا کرانه‌های کاخ سفید نفوذ کرده است.

 تفکر انقلابی ملت ایران تا کرانه‌های کاخ سفید نفوذ کرده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی بعدازظهر جمعه در جمع راهپیمایان شیرازی در یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ندای حق‌طلبی و تفکر انقلابی ملت ایران امروز در سراسر دنیا موجب بیداری مردم شده به‌طوری‌که در آمریکا نیز که دشمن درجه‌یک ایران است، مردم علیه دولت ندای اعتراض سر داده و این نشان از گسترش نفوذ تفکر انقلابی تا کرانه‌های کاخ سفید است.

وی با اشاره به یک تغییر بزرگ در چهره استکبار جهانی، تصریح کرد: امروز ما با چهره عریان آمریکا روبه‌رو هستیم که دیگر دست‌کش‌های مخملی را درآورده و علنی به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، درحالی‌که پیش‌ازاین با ظاهری متمدن نما و حقوق بشری با ما برخورد می‌کرد.

وزیر دادگستری افزود: به برکت ایستادگی ملت ایران باوجود تمام سختی‌ها و گرفتاری‌ها، جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی تقویت‌شده و تفکر انقلابی به اقصی نقاط عالم گسترش‌یافته است و اگر امروز می‌بینیم که مردم آمریکا علیه رئیس‌جمهور این کشور اعتراض کرده و دادگاه حرف وی را نمی‌پذیرد، نشان از این دارد که پایه‌های استکبار لرزان شده و تفکر انقلابی ملت ایران تا کرانه‌های کاخ سفید رفته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ما را دشمنان ناخواسته تبلیغ می‌کنند، اظهار داشت: اوباما اعتراف کرد که ۶ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده و بعد دودستی آن را تحویل ایران داده است که باید گفت این وضعیت به‌منزله همان اجر عظیمی بوده که خداوند به مؤمنان وعده داده است؛ یعنی آمریکایی‌ها با راه انداختن جنگ و کشتن انسان‌های بی‌گناه در خاورمیانه، علاوه بر اینکه پول خود را خرج کردند و آبروی خود را بردند، موجبات اقتدار و آقایی بیش‌ازپیش ایران را نیز با دست خود فراهم کردند.

وی در ادامه به آلت دست آمریکا در منطقه یعنی گروهک وحشی داعش اشاره کرد و افزود: بر اساس اسناد دقیق اطلاعاتی، سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان در تجهیز و شکل‌گیری داعش نقش مستقیم ایفا کرده و از ۶۰ کشور دنیا برای این گروهک حیوان‌صفت نیرو اعزام می‌کنند تا با استفاده از آن‌ها و ایجاد جنگ و درگیری بین مسلمانان، بی سروصدا منابع کشورها را غارت کنند.

وزیر دادگستری با عنوان این مطلب که داعشی ها به سرکردگی آمریکای جنایتکار در منطقه جنگ احزاب راه انداخته‌اند، گفت: باوجود تمام این خصومت‌های بی‌شمار، خداوند به ملت ایران لطف کرده و ما را در منطقه شامات و فلسطین و غرب آسیا به چنان اقتداری رسانده که بیشتر کشورها زیر نفوذ ما قرارگرفته‌اند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ما به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بیشتر شده است، اضافه کرد: امروز رسانه‌های خودشان اعلام می‌کنند که ایران قدرت هفتم دنیا در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که باید گفت بلندگوی تبلیغاتی کشور ما شده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باوجود تمام پیشرفت‌ها بازهم مشکلات در کشور بسیار است، مشکلاتی مانند بیکاری که به دلیل جمعیت بالای جوان و تحصیل‌کرده، به اندازه کافی نتوانسته‌ایم شغل ایجاد کنیم و روزبه‌روز به تعداد بیکاران افزوده می‌شود؛ اما با این‌ وجود بر اساس آمارها سالانه ۷۰۰ هزار شغل در مملکت ایجاد کرده‌ایم که در نوع خود نشان از قدرت اقتصادی ایران دارد.

وزیر دادگستری در پایان نیز با اشاره مجدد به پایداری ملت ایران اظهار داشت: انقلاب و تفکر امام راحل به ما نشان داد که در برابر استکبار محکم ایستاده و با قدرت حرف بزنیم و در مقابل در برابر مؤمنان خاکسار بوده و مهربان باشیم و خشم و کینه و نفرت را از خود دور کنیم که بی‌گمان ملتی می‌تواند در برابر دشمن مقاومت کند که افرادش با یکدیگر با لطف و مهربانی زندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.