ایلام-مردم فهیم و بصیر شهرستان های مختلف این استان با حضور حماسه ساز و خیره کننده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل(ره)؛ مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند و به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی و بویژه گزافه گویی های رئیس جمهور تازه از راه رسیده آمریکا«ترامپ» پاسخی قاطعانه دادند.

مردم ایلام پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/رئیس جمهور آمریکا تعادل ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حماسه سازان شهر ایلام نیز همپای دیگر هم وطنان، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، شور و شعور سیاسی و انقلابی خود را از چهار راه رسالت این شهر به سمت مصلای امام خمینی(ره) آغاز کردند و با شعارهای حماسی خود و با حمل پرچم بزرگ و خوش رنگ ایران اسلامی به طول ۴۵ متر؛ اوج اتحاد، همدلی، هم زبانی، ولایتمداری و بصیرت شان را به نمایش گذاشتند.

ترامپ تعادل روانی ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رئیس جمهور آمریکا یک آدم غیرمتعادل و غیرمتعارف است و با کشورها سر جنگ دارد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در جمع راهپیمایان حماسه ۲۲ بهمن در مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مدد الهی به پیروزی رسید و امام خمینی(ره) یک هدیه بزرگ الهی بود.

وی با بیان اینکه امام به مردم اعتماد ویژه ای داشت، افزود: این اعتماد به ملت، از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر خلاف بسیاری از سیاسیون که معتقد بودند نمی‌توان روی مردم حساب و به آنان اعتماد کرد، بسیار برای مردم ارزش و احترام قائل بودند، بیان داشت: همراهی با مردم از ویژگی‌های امام بود و بدون هر گونه تشریفاتی با مردم صحبت می‌کرد و مشکلات را با آنان در میان می‌گذاشت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم ما همیشه در صحنه هستند و جان شان را برای انقلاب در کف اخلاص می گذارند، یادآور شد: انقلاب اسلامی به گروه خاصی تعلق نداشته و ندارد و همه‌ مردم در پیروزی و حفظ آن سهیم هستند و باید به این ملت کاملاً اعتماد داشت و افتخار ورزید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در عاشورا دارد، خاطرنشان ساخت: تحمل مشکلات معیشتی توسط مردم به مفهوم سلب مسئولیت از کارگزاران نیست و بایستی مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به درستی مدیریت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قبل از انقلاب، استکبار و استعمار بر کشور ما حاکم بود و سفرای انگلیس و آمریکا برای شاه تعیین تکلیف می‌کردند، تصریح کرد: در آن زمان دین از سیاست جدا بود اما با رهبری امام و پیروزی انقلاب اسلامی، دین و سیاست با هم پیوندی ناگسستنی یافت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که مردم روز به روز به شعارهای انقلاب امیدوارتر شوند، تأکید کرد: نباید کاری کرد که مردم از انقلاب سرخورده شوند.

وی با بیان اینکه اختلاس ها و فیش های نجومی مایه نگرانی است، گفت: مردم ما همیشه هوشیار و بیدار هستند و  انتظار دارند مسئولان به وضعیت معیشتی شان رسیدگی کنند و تبعیض ها را در جامعه بزدایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تحریم ها و کارشکنی‌های نظام سلطه و دشمنی آمریکا مایه‌ نگرانی نیست، اظهار داشت: امروزه نگرانی ما از این بابت است که عملکرد برخی مسئولان به گونه‌ای باشد که خدایی ناخواسته مردم از نظام اسلامی فاصله بگیرند و راه بی تفاوتی را اختیار کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا" ترامپ " دیوانه وار با دنیا صحبت می کند، افزود: ترامپ یک آدم غیرمتعادل و غیرمتعارف است و با کشورها سر جنگ دارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران جز از خدا از هیچ کس نمی ترسند، بیان داشت: ملت ایران آزاده و مقتدر است و نه از آمریکا و نه از هیچ مستکبری؛ اندک ترس و واهمه ای نداشته و نخواهند داشتش.

22 بهمن؛ نمایش همایش دلهره آور برای دشمنان

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بعد از ۳۸ سال مردم ایران اسلامی همچنان پای آرمانها و اهداف امام(ره) ایستاده اند، گفت: ۲۲بهمن ماه نمایش همایش عظیم و دلهره آور برای دشمنان است.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه امت حزب الله ایران امروز اقتدار و اتحاد خود را به همه دشمنان قسم خورده منطقه به ویژه آمریکاییها و اسرائیلی ها نشان دادند، افزود: امروز تمام ملت سرافراز ایران  اسلامی به همه خواسته های آمریکایی ها قاطعانه پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول این سالیان متمادی، به آمریکاییها پاسخ دندان شکن داده است، افزود: امیدواریم که رئیس جمهور بی تدبیر آمریکا "ترامپ" که دم از تهدید علیه ایران می زند، این پیام حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت سرافراز ایران را به خوبی درک کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بایستی این حضور پرشور و شعف در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به ملت ایران تبریک گفت، تصریح کرد: ملت ما بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و رهبری عظیم و الشأن جهان اسلام هستند و از هیچ تهدیدی نمی هراسند.

حضور آگاهانه ملت؛ پاسخی محکم به«ترامپ» های تاریخ

شهردار ایلام نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه توصیف این حضور بصیرت آفرین مردم، در قالب کلمات و جملات نمی گنجد، گفت: مردم مرزدار و ولایتمدار ایلام امروز نشان دادند که همچنان در رکاب رهبری و انقلاب اسلامی هستند و حفظ دستاوردهای انقلاب را اوجب واجبات می دانند.

منت محمدی با اشاره به اینکه حضور نسل ها، گروه ها و سلیقه های مختلف سیاسی در این راهپیمایی، نشان دهنده اوج اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان است، اظهار داشت: مردم ما امروز یکدل و یکصدا آمده اند تا به استکبار و" ترامپ های تاریخ " بفهمانند که ملت ایران شجاعانه و مقتدرانه پای کار هستند و از هیچ تهدید و ارعابی نمی هراسند و تهدید کنندگان را به زباله دان تاریخ می فرستند.

وی با بیان اینکه حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی امروز مؤید این ادعا است که پیوند انقلابی و ناگسستنی بین نسل ها شکل گرفته است، افزود: تمام دشمنان بدانند که این ملت تا پای جان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و هیچ گاه از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و آرمانی شان فاصله نخواهند گرفت

مردم مرزدار و ولایتمدار استان ایلام صبح امروز جمعه و به پاسداشت و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ همپای ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی حماسه ای خیره کننده خلق کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.