یزد- امام جمعه یزد از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

امام جمعه یزد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه انقلاب با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن  انقلاب و رهبری را همراهی کردند و این همدلی مشت محکمی بر دهان دشمنان می زند.

 امام جمعه یزد گفت: ۳۸ سال است که تمام دنیا علیه ملت ایران و ارزش های دینی انقلاب توطئه می کنند و  انقلاب اسلامی خوشبختانه با رهبری امام خمینی(ره) در گذشته و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمان امروز همیشه قوی‌تر از هر زمان مسیر حق و حقانیت را طی کرده است.

آیت الله ناصری افزود: انقلاب اسلامی سیرت حسینی دارد و امام خمینی(ره) هیچ اقدامی را جز برای رضای خدا انجام نداد و این رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه یزد گفت:  آمریکا و دیگر مستکبران تمام انسان‌ها را بنده خود می‌دانند ولی انقلاب اسلامی انسان‌ها را بنده حق تعالی می داند که آفریننده تمام جهان است.

آیت الله ناصری  اظهار داشت: مسؤولان باید در دهه فجر توجه بیشتری به مردم داشته باشند و امور مربوط به مردم باید با سرعت بیشتری انجام شود زیرا این مردم به واسطه وحدت و وفاداری خود مورد غضب دشمنان قرار گرفته‌اند.

امام جمعه یزد افزود: همه مسوولان وظیفه دارند که حافظ انقلاب، پیرو رهبری و خدمتگزار ملت باشند و این‌ها بار مسؤولیت‌های ما را سنگین‌تر می‌کند.

آیت الله ناصری با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) ر اولین شهید ولایت است و حضرت زهرا(س) سختی‌های زیادی را در راه پایداری ولایت حضرت علی(ع) تحمل کرد.

امام جمعه یزد افزود: دفاع از ولایت یکی از مهمترین ویژگی‌های حضرت زهرا(س) است و زنان و دختران جامعه اسلامی حضرت زهرا را ملاک ولایت‌مداری و تبعیت از دستورات الهی قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.