امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جواب کوبنده ای نسبت به حرف های امریکا و ترامپ بود.

حضور پرشور ملت ایران جواب کوبنده ای به سخنان ترامپ بود 

به گزارش  قدس آنلاین از بشرویه، حجت الاسلام محمد شمس الدین امام جمعه بشرویه اظهار داشت: امروز حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جواب کوبنده ای نسبت به حرف های امریکا و ترامپ بود.
امام جمعه بشرویه گفت: ۲۲ بهمن ماه نشان زنده بودن ملت ایران است و امروز حضور مردم در سراسر کشور به دشمنان این پیام را می دهد که مراقب حرکات و رفتار های خود باشند.
وی اظهار داشت: ما سلاحی قوی تر از سلاح اتمی داریم و آن وحدت این ملت و حضور آنان در تمامی صحنه ها می باشد.
حجت الاسلام شمس الدین گفت: ملت ایران با این حضور پرشکوه خود جواب امریکا را داد وپاسخ آن را بزودی دریافت خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان بشرویه افزود: حضور پرشکوه مردم مایه امید ملت و ناامیدی دشمنان می باشد.
 شمس الدین با تاکید بر اینکه به همگان ثابت شد که اعتماد به آمریکایی ها بسیار ساده اندیشانه است وی گفت:در مساله برجام اعتماد به رژیم آمریکا و صهیونیست ها بسیار ساده اندیشانه بودو در حرکت اخیر دولت جدید آمریکا و تحریم کشورهای مسلمان این مساله بازهم ثابت شد.
وی افزود: اضافه کردن تحریم ها و جلوگیری از ورود ایرانی ها به آمریکا چه توجیهی می تواند داشته باشد که نشان دهد مذاکرات موفق بوده است!
امام جمعه بشرویه با اشاره به اینکه پاسخ بدعهدی های آمریکا داده شود گفت: شکوفایی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی از بهترین پاسخ ها به بدعهدی آمریکا و تحریم های جدید است تا توان و استقلال کشور ما را نادیده نگیرند.
شمس الدین افزود: قدرت و توان ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی افزایش می یابد همچنان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به یاوه گویی های دشمن داده شد.
وی در پایان از حضور تمام مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان بشرویه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه تقدیر کرد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.