یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مردم با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب قاطع و محکمی را به ساکنان جدید کاخ سفید دادند و با حضور خود سنگ تمام گذاشتند.

مردم جواب محکمی به ساکنان جدید کاخ سفید دادند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حبیبی در دیدار اعضای پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد با مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهارداشت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی، پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشأن است .

وی افزود: البته باید اذعان داشت پیروزی انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری آن نیز همین رهبری عالمانه، شجاعانه و مدبرانه روحانیون فقیه و عالی قدری چون امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد) است که بر گرفته از اسلام اصیل و راستین می باشد .

حبیبی تصریح کرد: اگر نبود رهبری های حکیمانه و مدبرانه نظام ولایت فقیه چه بسا پیروزی انقلاب محقق نمی شد و یا دچار سرنوشت سایر انقلاب ها می شد و افتخار ما نیز در دستگاه قضایی و مشروعیت دستورات و احکام قضایی نیز به همین اصل است که مقامات قضایی همه با یک واسطه منصوب رهبر معظم انقلاب می باشند .

وی با اشاره به تلاش مجموعه قضایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم گفت: در سنوات اخیر اهتمام ویژه ای در مسئله پیشگیری از وقوع جرم با همکاری و مشارکت سایر نهاد و سازمانه های متولی صورت گرفته است که نتیجه آن کاهش ۱۳ درصدی ورودی پرونده ها به دادسراهای استان بوده است .

حبیبی اظهار داشت: اگر دستگاه قضایی بخواهد خود را به رسیدگی صِرف مشغول کند، هرچه زیر ساخت های عمرانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی اضافه نماید هرگز حریف رشد روز افزون پرونده ها نخواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان یزد از حضور و خدمت بیش از ۲۰۰ قاضی در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت: با توجه به بازنشسته شدن اخیر تعدادی از قضات با تجربه و متبحر استان، تلاش شده است با جذب بیشتر قضات جوان این خلأ احساس نگردد .

وی همکاری و مشارکت نهاد ها و دستگاه های فرهنگی را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم خواستار شد و افزود: اگر اهتمام جدی و جدیت لازم برای مسئله پیشگیری از وقوع جرم به صورت همگانی شکل نگیرد ، تبعات اجتماعی رشد جرائم و آسیب های اجتماعی گریبانگیر همه آحاد جامعه خواهد شد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.