رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از آغاز ثبت‌نام در سامانه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان از امروز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام در سامانه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان از امروز

به گزارش «قدس آنلاین»،  علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در خصوص برنامه آموزش و توانمندسازی آموزش‌دهندگان اظهار داشت: ثبت‌نام در این سامانه از امروز آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ۹۵ ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این برنامه در اجرای تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی، طراحی و تولید شده و به صورت مجازی از طریق پورتال جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام آموزش دهندگانی که در سال جاری و سال‌های اخیر با سازمان سوادآموزی همکاری داشته‌اند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.imooc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند؛ هزینه ثبت‌نام، دریافت محتوای آموزشی، شرکت در آزمون پایانی و صدور و تحویل گواهینامه مبلغ ۳۸۵۵ هزار ریال تعیین شده است که به هنگام ثبت‌نام از طریق سامانه توسط آموزش‌دهنده پرداخت خواهد شد.

به تمام کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون پایانی شوند توسط جهاد دانشگاهی، گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معتبر با عنوان فنون و مهارت‌های تدریس» به مدت ۱۲۶ ساعت اعطا می‌شود.

افرادی که در سال‌های ۸۷ تا ۹۵ با سازمان نهضت سوادآموزی همکاری کرده ولی قطع ارتباط نموده‌اند نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

آزمون پایانی پس از دریافت و مطالعه محتوای آموزشی و اعلام آمادگی آموزش‌دهنده در یکی از مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در شهرستان‌ها و مناطق کشور به صورت برخط برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.