زاهدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با عرضه بیش از ۵۹ هزار عنوان کتاب، برگزار خواهد شد.

 ۵۹ هزار عنوان کتاب در هجدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان عرضه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین مسگرانی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان، یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که با حضور ۴۱۷ ناشر از سراسر کشور گشایش می‌یابد، ۵۹ هزار و ۶۶۷ عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، هنری، مذهبی و ادبی در ۲۴۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه امسال ۳۰ ناشر بومی به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند، افزود: در بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از ۴۰ ناشر که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند، در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون بن کتاب برای این نمایشگاه تهیه شده است، عنوان کرد: فروش کتاب‌ها با تخفیف بالایی صورت می‌گیرد، به طوری که ۲۰ درصد تخفیف اداره کل ارشاد است و حداقل ۱۰ درصد هم ناشران از قیمت کتاب تخفیف خواهند داد.

مسگرانی اظهار کرد: برگزاری جلسات نقد کتاب، شب شعر با مضامین دینی و به‌ویژه در مدح حضرت فاطمه زهرا(س)، دیدار با نویسندگان و اصحاب قلم از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.