یزد- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در حال حاضر هیچ نهاد نظارتی در بخش های بانکی، بیمه ای و بورس در استان وجود ندارد؛ وجود چنین نهاد هایی در استان ضروری است و باید این نهاد در استان تشکیل شود.

 جای خالی نهاد نظارتی در یزد احساس می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی نمازی در نهمین نشست مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان اظهارداشت: این بخش ها که به عنوان واحدهای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت دارند خود در این زمینه مطالبات و پیگیری هایی دارند.

وی با بیان اینکه در خصوص ایجاد نهاد نظارتی در بخش بورس مکاتباتی با وزیر اقتصاد انجام شده است تاسیس نهاد نظارتی استانی و یا منطقه ای را در این بخش پیشنهاد کرد.

نمازی  از احتمال سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به یزد تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم هر چه زودتر شاهد این سفر باشیم و نیازها و مسایل و مشکلات بخش های اقتصادی از جمله مسایل یاد شده را طرح کنیم.

نمازی با اشاره به نگاه مثبت مردم یزد به بیمه اظهار داشت: اینکه مردم خود را در قبال بیمه مسئول می دانند و در جهت حفظ اموال خود و دولت تلاش می کنند قابل تقدیر است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد دراستان سفر وزیر اقتصاد به کشور مجارستان به منظور فراهم شدن زمینه همکاری بیشتر بین دو کشور را یاد آور شد و اظهار امیدواری نمود: یزد پس از توافقات انجام شده در این سفر بتواند از برکات آن در بحث سرمایه گذاری و اقتصادی بهره مند شود.

وی در خصوص مشکلات اموال تملیکی و نگهداری کالاهای قاچاق  گفت: با توجه به سیاست ها در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، امکان فروش کالاهای قاچاق موجود در انبارهای استان در داخل وجود ندارد و این کالاها باید صادر شود.

نمازی تصریح کرد: به دلیل عدم امکان فروش امکان فروش داخلی و عدم برگزاری مزایده در حال حاضر انبارهای کالای قاچاق مملو از کالاهای مکشوفه است و اموال تملیکی استان با مشکل کمبود فضا برای نگهداری این نوع کالاها مواجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.