اهواز - ۱۰۰۰ نفراز کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران به دلیل عدم پرداخت حقوق های معوقه در سال جاری در مقابل استانداری  خوزستان تجمع  کردند.

کارگران گروه ملی فولاد مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند

به گزارش قدس آنلاین، کارگان گروه ملی فولاد ایران با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و خرید شب عید ۴ ماه بدون حقوق مشغول کار هستند و وارد ماه پنجم می شوند، آنها تکلیف کار خود را با توجه به شایعاتی که در این شرکت وجود دارد نمی دانند.

در حال حاضر ۵ کارخانه این شرکت مشغول فعالیت است اما حقوق پرسنل با عقب افتادگی ۴ ماهه روبه رو است.

به گفته یکی از کارگران، حقوق پرسنل گروه ملی در ماه ۱۲ میلیارد تومان می شود، چگونه این شرکت نمی تواند در ماه ۱۲ میلیارد درآمد داشته باشد با این همه فعالیتی که در حال انجام است، کارگران این شرکت با مشکل مواجه هستند و نان شب خود را هم به زور در می آورند.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: با پی گیری استاندار در ماههای اخیر شرکت گروه ملی ایران به دلیل پرداخت نکردن حقوق کارگران به بانک ملی ایران  واگذار شد و در حال طی مراحل واگذاری  شرکت می باشند.

شهاب رزمی دلیل اعتراض کارگران این شرکت را عدم خوش حسابی پیمان کاران این شرکت برشمرد وعنوان کرد : با پیگیری استاندار مقرر شد بانک ملی تا قبل از شب عید حقوق معوقه و عیدی کاراگران این شرکت را پرداخت نماید.

وی در پایان از کارگران معترض خواست تا به کار خود برگردند و منتظر پرداخت حقوق خود باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.