با تلاش و پیگیری پلیس شهرستان فریمان باند سارقان به عنف ۲۰۰ میلیون ریال طلا شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عاملان دزدی به عنف۲۰ میلیون تومان طلا

قدس آنلاین - سرهنگ «علی اکبر قربانی» فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت به عنف منزل در روستای سنگ بست از توابع شهرستان فریمان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سه مرد جوان شبانه با سر و صورت پوشیده با نفوذ به منزل مالباخته با تهدید سلاح سرد مقدار ۲۰۰ میلیون ریال طلا را زورگیری و با استفاده از یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ از محل متواری شدند.

سرهنگ قربانی افزود: افسران زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و سرنخ‌های بجامانده از سارقان تحقیقات گسترده‌ای را شروع کردند. وی بیان داشت: مأموران این فرماندهی پس از چند روز کار گسترده میدانی سرانجام سارقان را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی روز گذشته آنان را در مخفیگاهشان واقع در شهرک طرق مشهد در عملیاتی غافلگیرانه در حال استراحت دستگیر کردند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری‌اند در بازجویی‌های به عمل به آمده به زورگیری طلاها اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.