بندر عباس- سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی در سیریک گفت: روسیه در پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هرمزگان مشارکت می‌کند.

روسیه در احداث نیروگاه و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هرمزگان مشارکت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، لوان جاگاریا سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اهداف سفر خود به هرمزگان به سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به روسیه در ماه مارس سال ۲۰۱۷ یا فروردین‌ ماه سال ۹۶ به کشور روسیه اشاره کرد و بیان داشت: ما در روسیه منتظر سفر روحانی هستیم و این روزها در سفارت برای این مهم در حال کار و برنامه‌ریزی هستیم.

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهوری روسیه به ایران و دیدار وی با مقامات عالی ایران از جمله رئیس جمهوری و مقام معظم رهبری موجب رقم خوردن فصلی جدید در روابط دو کشور شد و امیدواریم سفر آقای روحانی نیز سفری موفقیت‌آمیز و با دستاوردهای متعدد برای دو کشور باشد.

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روسیه قصد ساخت یک نیروگاه بخار ۱۴۰۰ مگاواتی در شهرستان سیریک در استان هرمزگان را دارد، افزود: امروز برای بازدید از مکان احداث این نیروگاه به این منطقه می‌رویم و شرایط و فضا را برای آغاز عملیات احداث فراهم می‌کنیم.

جاگاریا به مشارکت روسیه در سایر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در ساخت نیروگاه بوشهر و برق‌رسانی در راه‌آهن اینچه‌برون از جمله این پروژه‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.