مشهد- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی جشنواره فیلم فجر را به عنوان مطالبه ای عمومی در مشهد دانست و گفت: ۶۴ هزار صندلی سینما برای جشنواره فیلم فجر مشهد اختصاص داده شد که این امر نشان از استقبال عموم مردم به این جشنواره است.

جشنواره فیلم فجر در مشهد تبدیل به مطالبه عمومی شده است

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه گر صبح یکشنبه در نشست نقد و بررسی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم فجر در مشهد در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این دبیرخانه علاوه بر برگزاری جلسات مختلف و آسیب شناسی جشنواره های گذشته نسبت به فراهم کردن مقدمات لازم در خصوص پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن سینما اصغرزاده در جدول اکران نیز توانست مخاطبان بسیار ارزشمندی را به سینما بکشاند و با یک برنامه ریزی صحیح می توان برای این مخاطبان در طول سال برنامه ریزی گسترده ای را انجام داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استقبال مردم مشهد از جشنواره فیلم فجر نسبت به تمامی استان های کشور در ایام برگزاری جشنواره بهتر بوده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزود: در شرایطی که برخی از رسانه ها همراهی لازم را نداشتند ستاد خبری جشنواره فیلم فجر توانست به خوبی از موقعیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی به موقع اخبار استفاده کند.

تحفه گر با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در حاشیه جشنواره فیلم فجر یک دستاورد ارزشمند به حساب می آید، خاطرنشان کرد: حضور عوامل دو فیلم سینمایی و برخی از بازیگران مطرح کشوری از جمله برنامه ریزی های بسیار مثبتی بود که باید در سال های آتی نیز دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: سردی هوا باعث شد که بسیاری از تبلیغات محیطی امکان نصب را نداشته باشند و این موضوع به طور قطع باید با یک برنامه ریزی مناسب حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.