قزوین- معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مهندسان و متخصصان داخلی توانایی باز کردن قفل های اقتصادی کشور را دارند.

جوانان ایرانی می توانند قفل های اقتصادی کشور را بگشایند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سالار آبنوش صبح یکشنبه در بازدید از سد «نرم آب چهل چای» روند تکمیل این سد را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار کرد: قفل های اقتصادی کشور به دست توانای متخصصان و دانشمندان داخلی گشوده می شود.

وی با بیان اینکه مهار آب و انتقال آب های سطحی بخشی از توانمندی های مهندسان ایرانی را به نمایش می گذارد، افزود: افتتاح این سد بسیاری از نیازهای استان گلستان در حوزه های اقتصادی و کشاورزی را تأمین می کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ادامه داد: قرارگاه خاتم با نگاه فراجناحی و با تکیه بر منویات رهبر انقلاب تلاش می کند نیازهای اساسی کشور را شناسایی کند و همگام و کمک حال ملت و دولت باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما در تأمین نیازهای مردم نیازی به بیگانگان نداریم، افزود: مدیریت و سازماندهی مهندسان و دانشمندان داخلی افتخارات بسیاری را برای میهن اسلامی فراهم آورده است.

همچنین سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا در گلستان در این بازدید اظهار کرد: ما در ظرفیت دفاعی در ۸ سال دفاع مقدس، ظرفیت های مناسبی در عرصه های مختلف به دست آورده و امروز به جایی رسیدیم که از توان بازدارندگی قوی در برابر دشمنان برخوردار شده ایم.

وی با بیان اینکه سپاه پس از دوران دفاع مقدس، توانمندی های خود را در عرصه هایی غیر از نظامی هم افزایش داده است، افزود: هرجایی که نظام برای توسعه و پیشروندگی نیاز به جهاد و کار انقلابی و رسالت محور داشته باشد در این گلوگاه‌ها نقش خودش را به خوبی ایفا کرده و یکی از این ظرفیت‌ها، ظرفیت‌های اقتصادی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.