یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصمیم ستاد بحران استان تمام مدارس و دانشگاههای دوشنبه تعطیل شد.

مدارس و دانشگاههای کهگیلویه وبویراحمد دوشنبه تعطیل است

به گزارش قدس آنلاین، پژمان نیک اقبالی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل مدارس و دانشگاههای استان فردا تعطیل است.

وی بیان داشت:  بر اساس تصمیم شورای مدیریت بحران استان، همه مدارس در مقاطع مختلف و دانشگهای استان به جز دانشجویان بالینی تعطیل هستند.

پیش از این بیت‌‎الله محرابی در نشست ایمنی راه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد گفته بود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال بارش های سیل‌آسا از عصر روز یکشنبه ۲۴ بهمن تا دوشنبه ۲۵ بهمن در این استان وجود داشته و در پی بارش‌های پیش‌بینی شده، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی وجود دارد.

وی با بیان اینکه احتمال بارش‌های ۲۰۰ میلیمتری در این مدت وجود دارد، افزود: طبق این پیش‌بینی‌ها اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌ها نیز صادر شده است.

رئیس اداره بحران و پدافند راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان باید آمادگی لازم را داشته باشند و هرلحظه آماده امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم باشند.

محرابی با اشاره به بارش های پیش بینی شده به مردم استان توصیه کرد از تردد در مکان‌های سیلابی و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.