دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باید شهرآورد را با نتیجه ۳ بر ۱ می‌بردیم اما اتفاقات آخر بازی اجازه نداد.

رحمتی: سیدجلال را دوست دارم/ فردوسی‌پور دور از گرایش‌های رنگی گزارش کند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در داربی ۸۴، گفت: اول از همه از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و در زمان‌هایی که شرایط‌مان سخت بود پشت ما را خالی نکردند.

او ادامه داد: بعد از باخت سنگین پارسال به هواداران قول داده بودم که آن باخت را جبران می‌کنیم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما باید سه بر یک برنده می‌شدیم اما اتفاقاتی در لحظات آخر بازی رخ داد که مانع از آن شد.

رحمتی ادامه داد: جلال حسینی دوست خوب من است. ما چند سال در تیم ملی با هم دوست و هم خانه بودیم. او را دوست دارم و اخلاقش را می‌شناسم. در لحظه گل دوم پرسپولیس که به نظرم صددرصد خطا بود سیدجلال با آرنج به من زد و من گفتم چرا نامردی می‌زنی؟

دروازه‌بان استقلال درباره عملکرد داور بازی گفت: خیلی آقای فغانی را دوست دارم و برایش احترام قائلم. نمی‌خواهم درباره او صحبت کنم چون در رده‌هایی قضاوت کرده که در مخیله من هم نمی‌گنجد اما دوست داشتم در صحنه گل دوم پرسپولیس اول خطای سیدجلال را می‌گرفت و بعد مرا اخراج می‌کرد.

او همچنین با اشاره به گزارشگر تلویزیونی این بازی، گفت: عادل فردوسی‌پور دوست عزیز من است اما خوب است وقتی بازی را گزارش می‌کند از گرایش‌های رنگی دور باشد و درباره مهدی رحمتی دنبال نبش قبر نباشد. شاید یک نفر خطایی کرده و فردایش توبه کرده باشد. او اگر واقعا عادل است صحنه خطای سیدجلال روی من و گل دوم را در برنامه‌اش نشان دهد.

رحمتی درباره اینکه سیدجلال حسینی گفته چرا رحمتی بعد از اخراج برگشت و توهین کرد، گفت: هر چه گفته رفیقم و هم خانه‌ام گفته است. از این به بعد یک سوت بدهید سیدجلال قضاوت کند (با خنده).

او درباره تاخیرش در خروج از زمین پس از اخراج، گفت: من در لحظات آخر بازی هر کاری برای موفقیت تیمم می‌کنم و در راستای منافع حریف کار نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.