اصفهان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقدمه انقلابی بودن، خالی بودن از تحریکات و فتنه‌های شیطانی است، افزود: انقلابی فصلی یک روز دست به اسلحه می‌برد و با آمریکا می‌جنگد و یک روز هم مزدور آمریکایی می‌شود، برخی از انقلابیون نیز در اوایل درخشش‌هایی داشتند اما بعد عقب کشیدند و در جاهایی کم آوردند.

انقلابی بودن اجازه نمی‌دهد یک کارگزار حکومتی ۵۷ برابر زیردست خود حقوق بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین صفارهرندی عصر  یکشنبه در همایش«انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن» در اصفهان اظهار کرد: برخی از انقلابیون در یک نقاطی کم آوردند برخی از آنها شخص و برخی هم گروه و حزب بودند، این وضعیت در دوران امام راحل(ره) و جنگ ضعیف بود اما پس از آن برجسته‌تر شد.

وی با بیان اینکه برخی افراد مسئله‌شان از آنجا شروع شد که فهمیدند امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری را برای رهبری آینده در نظر دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا کسانی هم بودند که از نظر رتبه علمی از مقام معظم رهبری بالاتر بودند اما پس از انتصاب ایشان گفتند از این پس ما پشت سر شما حرکت می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در فتنه ۸۸ هم تعداد زیادی از افراد که اعتقاد بنیادی به انقلاب اسلامی داشتند به راه دیگری افتادند علت اصلی آن این بود که نتوانستند کشش‌های درونی‌شان را مهار کنند و همانجا متوقف شدند و در حقیقت نتوانستند انقلابی بمانند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با انقلاب خوب هستند اما زمانی که مسئولیت یا منافع مادی را از دست می‌دهند با انقلاب مشکل پیدا می‌کنند، گفت: وقتی پیگیری عدالت خواهی انقلاب را می‌بینند با انقلاب بد می‌شوند و از آن فاصله می‌گیرند، برخی وقتی می‌خواهند سراغ پول بروند و می‌بینند که با آموزه‌های انقلابی مغایر است انقلاب را رها می‌کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه انقلابی بودن اجازه نمی‌دهد یک کارگزار حکومتی ۵۷ برابر زیردست خود حقوق برای خودش بنویسد، افزود: انقلاب یعنی آن سیمایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ترسیم کردند، در جامعه اسلامی تفاوت حقوق حداقل با حداکثرها نباید بیشتر از ۴ یا ۵ برابر باشد نه اینکه ۱۰۰ برابر باشد.

وی با اشاره به اینکه خراب شدن برخی از بزرگان اسلام به خاطر خانواده‌هایشان بوده است، تصریح کرد: فرزند یک مقام عالی رتبه در کنار مقبره‌ای در مصر که شاه در آن مدفون است عکس می‌گیرد، بعدها در زندان و پس از آزاد شدن با بهایی‌ها دوست می‌شود، شاه درون این آدم‌ها نمرده است و گرایش طاغوتی خود را این‌گونه نشان می‌دهند، منفورترین جریانی که به اسرائیل وابسته است همین جریان فاسد بهائیت است، اینها در جهت تطهیر آنها اقدام می‌کنند چون انقلابی نمانده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی افراد نیز به دلیل کمبودهای فکری و معرفتی تحمل انقلابی بودن را ندارند، خاطرنشان کرد: موج انقلاب خیلی قوی است و برخی افراد را با خود آورده است، در آن آرامش آنهایی که بنیاد مستحکم فکری و عقیدتی ندارند مقابل این امواج کم می‌آورند حتی اگر شبهه‌ای برایشان ایجاد شود هم کم خواهند آورد، وفتی هم کم آورند چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند.

وی با اشاره به توطئه دشمن در این راستا بیان کرد: دشمن در تلاش است که این سد محکم که مردم و بسیج شده خدا هستند را از پیش رو بردارد، اگر غیر از این باشد عبور خواهد کرد همانطور که از بلوک قدرتمند شرق و شوروی عبور کرد.

صفار هرندی گفت: امروز در برابر سد مستحکمی که عملدار آن انقلاب اسلامی ایران بود قرار گرفته است و کشورهای دیگر را نیز با خود همسو کرده است آنها این امر را هلال شیعی می‌دانند که غلط است بلکه یک مقاومت اسلامی با مرکزیت جمهوری اسلامی است، امروز یک موج چند هزار کیلومتری در عراق، افغانستان، سوریه، یمن و حتی عربستان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر کسی محوریت این جریان را انکار کند انقلابی نیست، افزود: باید بر وفق انقلاب پیش رفت و هر جا انقلابی عمل کرد هم رونق زندگی هم سلامت اجتماعی و هم عزت کشور افزایش پیدا کرده است انقلاب به ما ضربه نزده بلکه در جاهایی که کمتر انقلابی عمل کرده‌ایم بیشتر ضربه خورده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.