ترامپ سرمایه گذاری های بزرگی در جهان عرب انجام داده است که فهرست مهم ترین آن ها چنین است.

مهم‌ترین سرمایه گذاری‌های ترامپ در حاشیه خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  العالم، گزارش ها نشان می دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور میلیاردر آمربکا، ذوابط تجاری گسترده‌ای با تاجران و شرکت های بزرگ جهان عرب دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ترامپ سرمابه گذاری های بزرگی در جهان عرب انجام داده است که فهرست مهم ترین آن ها چنین است:
شرکت هواپیمایی  قطر
شرکت هواپیمایی قطر بزرگترین شرکت عربی است که  دفاتر لوکس دونالد ترامپ در خیابان پنجم نیویورک را اجاره می کند. خطوط هوایی قطر از سال 2008 با تیم  ترامپ همکاری دارد. گاهی اجاره هر یک از املاک ترامپ توسط این شرکت تا 100 هزار دلار در ماه نیز می رسد، یعنی بیش از یک میلیون دلار در سال افزایش.

ترامپ به همراه همسر خود در مراسم جشنی که هواپیمایی قطر در سال 2007 برای افتتاح خط پروازی دوحه - نیویورک برگزار کرد، شرکت نمود و با اکبر الباکر، رئیس این گروه قطری، عکس هایی بر روی فرش قرمز مخصوص میهمانان گرفت.

ولید بن طلال
تیم ترامپ، اواسط دهه نود با مشکلات مالی  روبرو شد تا نزدیک ورشکستگی پیشرفت. آن زمان شاهزاده ولید بن طلال، میلیاردر سعودی،  با گروه سیتی و شرکت خودروسازی هیوندا در صدد گسترش سرمایه گذاری بود.

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، این شاه سعودی آن زمان تصمیم گرفت یکی از بزرگترین هتل های ترامپ  موسوم به "هتل پلازای نیویورک" را  با بیش از 300 میلیون دلار در اختیار خود بگیرد.
این گزارش می افزاید: "ولید بن طلال پس از آن معامله، در پس دادن بدهی های ترامپ نقش زیادی ایفا کرد".

ترامپ در دبی

ترامپ در سال 2016 نیز یک پروژه  بزرگ ساختمانی در دبی راه اندازی کرد  که ارزش آن بیش از 6 میلیارد دلار بود. این پروژه شامل احداث 100 ویلای لوکس و یک زمین بزرگ گلف برای ثروتمندان بود.
لند مارک امارات

گروه "لندمارک" امارات که از بزرگترین شرکت های خرده فروشی در خاورمیانه است، جهت فروش محصولات خود از جمله جواهر آلات در فروشگاه های لایف استایل کویت ، امارات ، عربستان و قطر با تیم  ترامپ توافق انحصاری منعقد کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.