انتشارات سوره مهر چاپ جدید چند عنوان از کتاب‌های شاخص خود را با تقریظ‌های مقام معظم رهبری بر این آثار منتشر می‌کند.

بازچاپ کتاب‌های دفاع مقدس با تقریظ‌های جدید مقام معظم رهبری

به گزارش «قدس آنلاین»،  انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا چاپ جدید چند عنوان از کتاب‌های شاخص دفاع مقدس خود را به همراه تقریظ‌های مقام معظم رهبری منتشر کند.

هفته گذشته تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر شد که سه اثر از این مجموعه از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. بنا به گفته انتشارات سوره مهر، قرار است چاپ پنجم کتاب «گلستان یازدهم»، چاپ شصت و ششم کتاب «دختر شینا» و چاپ چهارم کتاب «وقتی مهتاب گم شد» به همراه تقریظ‌های جدید رهبر معظم انقلاب به چاپ خواهد رسید.

کتاب «گلستان یازدهم» دربردارنده خاطرات زهرا پناهی‌روا است که به قلم بهناز ضرابی‌زاده نوشته شده است. این اثر خاطرات همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان را از زبان او روایت می‌کند؛ کتاب دارای نثری زیبا و دلنشین است که تلاش دارد تا با شخصیت‌پردازی و پرداختن به جزئیات مخاطب را همراه خود کند.

«وقتی مهتاب گم شد» داستان زندگی بلدچی شانزده ساله جنگ، علی خوش‌لفظ است که به کوشش حمید حسام نوشته شده است. این اثر از دوران کودکی تا خاطرات حضور راوی در جنگ را دربردارد.

«دختر شینا» نیز یکی از کتاب‌های پرمخاطب در سال‌های گذشته انتشارات سوره مهر است که به قلم ضرابی‌زاده نوشته شده است. این اثر خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی را روایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.