اهواز- نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن مسئولان به استان خوزستان باید دارای نتیجه‌ باشد و مردم نتیجه این رفت‌وآمد را مشاهده کنند.

آمدن وزیر به خوزستان دردی را دوا نمی کند/ هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به کار در استان نیست

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله سامری با اشاره به مشکلات قطعی آب، برق و خط تلفن در استان خوزستان اظهار کرد: حضور وزیر در استان و حاضری زدن وی، دردی از مردم خوزستان دوا نمی‌کند.

وی ادامه داد: آمدن مسؤولان به استان خوزستان باید دارای نتیجه‌ باشد و مردم نتیجه این رفت‌وآمد را مشاهده کنند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیشترین عامل در پدید آمدن گرد و غبار در استان خوزستان دارای منشاء داخلی است، گفت: مسؤولان برای حل و رفع مشکل کانون‌های داخلی گرد و غبار در استان چه کاری را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: در روز گذشته برای بار دوم قطعی آب، برق و خطوط تلفن در استان خوزستان رخ داد، اگر این گرد و غبار موجب قطعی گسترده برق می‌شود، پس اگر در روزی بحران بزرگتری پیش آید، باید چه کاری را انجام دهیم.

سامری افزود: در این صورت مجبور هستیم که همه ما بگذاریم و از این استان مهاجرت کنیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسؤولان برای حل این مشکلات چه عملکردی داشته‌اند، ما که از آنها چیزی ندیدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این صورت و با توجه به وضعیت موجود در استان، هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به کار در استان نیست و اکر قصد سرمایه‌گذاری در استان را داشته باشد، با مشاهده وضعیت استان، هرگز حاضر به آمدن به خوزستان نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.