بوشهر- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی می‌دهند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهند.

پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهند/  افتتاح بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی قائم نیروی دریایی سپاه بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بیمارستان تجهیزات و امکانات پیشرفته و تخصصی درمانی و تشخیصی ایجاد شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یکی از اهداف مهم سپاه ارائه خدمات به مناطق محروم و کم‌برخوردار دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های دفاعی، خدماتی و محرومیت‌زدایی دارای توانمندی بالایی است که خدمات گوناگون در این عرصه‌ها ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی می‌دهند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهند و این برای دشمنان آشکار است.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه مردم در ۲۲ بهمن نمایان شد، افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود جلوه‌ای دیگر از اقتدار خود را نشان داد و این حماسه برای واکنش نسبت به تهدیدات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

سردار سلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دشمنان پاسخ خود را در حماسه ۲۲ بهمن از سوی ملت بزرگ ایران دریافت کردند.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط خبرنگاران به اقصی نقاط جهان مخابره شد، افزود: دشمنان به ویژه آمریکا به اقتدار و عظمت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پی برده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.