بوشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ورود سپاه در ساخت مراکز درمانی گفت: ساخت بیمارستان در منطقه چاه مبارک عسلویه روند اجرایی مطلوبی دارد بگونه‌ای که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال ۱۳۹۶ افتتاح می‌شود.

بیمارستان سپاه در عسلویه و بندرلنگه سال ۹۶ افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فدوی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت قائم(عج) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان سپاه در بندر عباس در دهه فجر آغاز شد اظهار کرد: بیمارستان بندر لنگه نیز روند اجرایی مطلوبی دارد و سال ۹۶ تکمیل و افتتاح می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر تامین پزشکان متخصص و ماهر مراکز درمانی جنوب کشور تصریح کرد: وجود پزشکان متخصص و ماهر در مناطق جنوب دغدغه‌ای است که باید این مشکل به نحوی برطرف شود.

سردار فدوی تاکید کرد: این روند نباید به صورتی باشد که بیمارستانی در منطقه‌ای ساخته شود ولی به سبب نبود کادر درمان این مرکز بدون استفاده بماند.

وی با بیان اینکه ۵۱ درصد ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های سپاه مردمی بوده است افزود: براساس آمارها ۵۱ درصد مراجعه کنندگان به بیمارستانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم عادی تشکیل می‌دهند و این بیانگر وضعیت و نحوه مناسب ارائه خدمات در این بیمارستانها است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۹ درصد خدمات درمانی در بیمارستان‌های سپاه به نیروهای مسلح است خاطر نشان کرد: ۱۷ درصد از این ۴۹ درصد، نیروی دریایی سپاه تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدمات به مردم محروم در نقاط مختلف از سیاست‌ها و برنامه‌های نیروی دریایی سپاه است اظهار داشت: ارائه خدمات زیربنایی در بخش‌های مختلف مدون شده که این طرح‌ها یکی پس از دیگری به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به ساخت مراکز درمانی در مناطق مختلف توسط سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: با توجه به وجود بیماری‌ها و مشکلات مردم در این بخش امروز سپاه پاسداران به عنوان نیرویی مردمی در راستای تاکید امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در ساخت مراکز درمانی که همان مصداق خدمت به محرومان است وارد شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر حفظ کرامت انسانی گفت: سپاه متعلق به مردم و از بطن مردم قد برافراشته است و تجلی عظمت این ملت است.

سردار فدوی با بیان اینکه عشق پاسداران این است که به پای آرمان‌های مردم و خدمت به محرومان به شهادت برسند افزود:  بیمارستان حضرت قائم (عج)   نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر نماد خدمت کریمانه به مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در سواحل جنوب طرح‌های مهم زیربنایی اجرا می‌کند افزود: بر اساس برنامه‌های تدوین شده سراسر سواحل جنوب از اروند تا چابهار طرح‌های مهم زیربنایی برای ارائه خدمات به مردم ساحل نشین اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.