دبیرکل کتائب حزب الله عراق گفت: نیروهای مقاومت عراق و خارج آن در برابر ارتش آمریکا و داعش می‌ایستند و آمادگی کامل خود برای یاری ملت بحرین دارند.

مقاومت عراق آماده کمک به ملت بحرین در مبارزه با آل خلیفه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید هاشم حیدری ظهر دوشنبه در همایش ششمین سالگرد انقلاب مردم بحرین که در تالار قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن بیان اینکه ملت بحرین قوی است و از شکنجه نمی هراسد، اظهار داشت: ملتی که حسینی است، بدون سلاح هم در مسیر مقاومت ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام بحرین فکر نمی‌کرد ملت با دستان خالی تا این حد مقاومت کند، گفت: نظام ظالم بسیاری از علما،  رهبران و شیعیان بحرین را بازداشت کرد و به شهادت رساند، به بیگانگان تابعیت داد و شهروندان اصیل را سلب تابعیت کرد و در نهایت با تعطیل کردن بسیاری از مراکز تصور کرد می‌تواند سبب توقف انقلاب بحرین شود.

دبیرکل کتائب حزب الله عراق عنوان کرد: بسیاری از آزادگان منطقه در خارج از بحرین آماده تحمل مسئولیت‌ها در صورت ادامه روند ظلم و جنایات آل خلیفه هستند و نیروهای مقاومت در عراق و خارج آن در برابر ارتش آمریکا و داعش می‌ایستند و آمادگی کامل خود را برای یاری ملت بحرین برای ایستادگی مقابل آل خلیفه را دارند.

وی با بیان اینکه دوران سرکوبی و استبداد ملت‌ها به پایان رسیده است که عراق، ایران و یمن بهترین شاهد این ادعا هستند، گفت: آل خلیفه باید بداند که دوران حمایت از ضمانت‌های آمریکا برای حکومت‌های عقب افتاده عربی به پایان رسیده و مزدوران خود را تا ابد حمایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: وقتی نظام بحرین از نیروهای عربستان استفاده می‌کند در این صورت عجیب نیست که نیروهای مقاومت وارد عمل شوند و با حمایت شیخ عیسی قاسم یاری رسان ملت شوند.

آمریکا به کسی وفا ندارد

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست که نطفه حرام آمریکا است و از بهرتین امکانات این کشور استفاده می کند رو به زوال است، افزود: حاکمان عربستان و بحرین باید بدانند که آمریکا هیچ وفایی ندارد و هیچ اعتنایی به شما نخواهد کرد که سرونشت صدام و قذافی نشان دهنده این موضوع است.

دبیرکل کتائب حزب الله عراق ابراز داشت: ملت بحرین عقب نشینی نخواهد کرد و با صبر و مقاومت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد تا به امید خداوند پیروزی ملت بحرین با پیروزی ملت یمن گره زده شود.

وی گفت: زمانی که دشمنان علیه جبهه مقاومت متحد شدند باید کشورهای جبهه مقاومت نیز در کنار هم قرار بگیرند و با پایبندی نسبت به وابستگی‌های ملی و مذهبی زیر پرچم یک رهبر به راه خود ادامه دهند.

حجت الاسلام حیدری افزود: برخی رسانه‌ها به دنبال مخدوش کردن چهره رهبر بحرین هستند و در این راستا بر طبل حزبی، ملی گرایی و مذهب گرایی می‌کوبند تا از این طریق شکاف و اختلاف ایجاد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.