مسئول امور خارجه دفتر وحدت اسلامی پاکستان گفت: نظام آل خلیفه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و به شیعه و سنی بی‌توجه است.

آل خلیفه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد/ وجود تبعیض نژادی در بحرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام شفقت شیرازی ظهر دوشنبه در همایش ششمین سالگرد انقلاب مردم بحرین که در تالار قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ملت بحرین سبب شگفتی جهانیان شده  است.

وی گفت: صبر و ثبات در راه تحقق مطالبات و ایستادگی در برابر ظالمان توسط مظلومانی مانند ملت بحرین در طول تاربخ کم نظیر است.

مسئول امور خارجه دفتر وحدت اسلامی پاکستان افزود: آل خلیفه باید بداند که خون شهدا عامل حفظ اسلام است و هر عزتی ملت مظلوم در طول تاریخ به دست آورده به برکت وجود علما و خون شهیدانی است که ریخته شده و اگر خون این افراد نبود پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و لبنان هم تحقق نمی‌یافت.

وی با اشاره به اینکه ملت بحرین فززندان مدرسه کربلا هستند، تصریح کرد: اقدامات آل خلیفه در برابر رهبر شیعیان بحرین با حضور مستمر مردم در برابر منزل این عالم بزرگ ناکام ماند و این وفاداری ملت بحرین را نشان داد که در تاریخ ثبت می‌شود.

انقلاب بحرین از ماندگارترین انقلاب‌ها در جهان است

حجت الاسلام شفقت عنوان کرد: انقلاب بحرین از ماندگارترین انقلاب‌ها در جهان است زیرا اهداف مشخصی دارد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت مظلوم بحرین با همه محرومیت‌ها، سلب حقوق و بی‌احترامی‌ها باز ایستاده‌اند، گفت: هر ملتی در شرایط کنونی حق قیام دارد چرا که از ساده‌ترین حقوق شهروندی خود محروم هستند و حق مشارکت سیاسی در نظام خود را ندارند.

مسئول امور خارجه دفتر وحدت اسلامی پاکستان با اشاره به اینکه تبعیض نژادی شدیدی در بحرین حاکم است، ابراز کرد: نظام آل خلیفه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و به شیعه و سنی بی‌توجه است؛ ما منکر ظلم علیه شیعیان نیستیم اما اهل تسنن در عذاب هستند و شیعیان با سر دادن ندای وحدت ملی به یاری شهروندان اهل تسنن می‌پردازند.

آل خلیفه دست به تفرقه افکنی میان شیعه و سنی زده است

وی گفت: نظام آل خلیفه در بحرین به تفرقه پراکنی میان شیعه و سنی پرداخه اما ملت بحرین از فرهگ بالایی برخوردار است و برای رسیدن به اهداف خود از تفرقه دوری می‌کند.

حجت الاسلام شفقت افزود: در طول تاریخ انقلاب‌های بسیاری شکل گرفته است اما انقلاب‌های واقعی برای اینکه به نتیجه برسند از علما، فقیهان و فرهیختگان خود استفاده کرده‌اند که این موضوع در انقلاب بحرین به چشم می‌خورد.

انقلاب ملت بحرین نمونه جدیدی از صبر و مقاومت است

وی با بیان اینکه انقلاب بحرین الگویی برای جهانیان و نمونه جدیدی از صبر و مقاومت است، افزود: هراندازه که نظام بحرین به بحران افرینی می‌پردازد انقلابیون بیشتر در صحنه حضور می‌یابند و ناکامی این بحران‌ها را رقم می‌زنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.