عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: بعد از انتخابات ۹۲ دولتی آمده که متاسفانه ادبیات انقلاب را دنبال نمی‌کند.

روستا آزاد: دولت ادبیات انقلاب را دنبال نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا روستا آزاد عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در نشست کمیته جوانان این جبهه که بعد از امروز ( دوشنبه 25 بهمن) برگزار شد، ضمن انتقاد از تاخیر در متحد شدن جوامع و جامعه بیان کرد: یکی از مشکلات جوامع امروز و جامعه ما این است که سخت در کنار یکدیگر جمع و متحد می‌شویم و راحت دچار تفرقه می‌شویم که باید این ضعف جبران شود.

روستا آزاد با اشاره به تشکیل حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، تصریح کرد: در اوایل انقلاب شهید بهشتی یک حرکتی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب به نام حزب جمهوری اسلامی تشکیل دادند که این حزب نیز در آن زمان در مسیر خود با چالش‌هایی روبرو بود. 

وی با اشاره به تخریب های صورت گرفته علیه شهید بهشتی در آن زمان، گفت: در آن ایام شهید بهشتی هم توسط عناصر ضد انقلاب در خارج و هم توسط برخی در داخل کشور مورد تخریب واقع می شد لذا امام خمینی(ره) پس از شهادت ایشان وی را مظلوم خطاب کردند.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به تحولات سیاسی و اجتماعی در سال‌های اخیر و پس از انتخابات سال 92، ادامه داد: بعد از انتخابات 92 دولتی آمده که متاسفانه ادبیات انقلاب را دنبال نمی‌کند و خودش هم به این مسئله اذعان دارد که باید در این فضا کاری کرد و نمی‌شود منفعل بود.

روستا آزاد با اشاره به روند شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ما در ابتدا 10 نفر به عنوان هیئت موسس حرکتی را تحت عنوان جبهه مردمی انقلاب معماری کردیم و پس از تعیین 25 نفر شورای مرکزی این جبهه لزوما ممکن نیست این 10 نفر خودشان در این جبهه باقی بمانند.

وی با اشاره به کمیته‌های راه‌اندازی شده در این جبهه گفت: 5 کمیته به نام کمیته راهبردی، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، پشتیبانی و کمیته رسانه و تبلیغات استان تهران و استان‌ها تاکنون راه‌اندازی شده است و بحث این بود که جوان‌ها و دانشجویان هم کمیته‌شان تشکیل شود. به خصوص اگر می‌خواهیم در فضای دانشگاهی نیز کار کنیم.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب که قرار بود در 28 بهمن ماه تشکیل شود، تصریح کرد: برای برگزاری نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب متاسفانه با مشکل مکان مواجه شده‌ایم که پس از برطرف شدن این مشکل زمان برگزاری نشست این جبهه اعلام خواهد شد.
روستا‌ آزاد در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در این جبهه با یک انرژی کارساز و مفید 29 اردیبهشت خوبی را رقم بزنیم.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.