در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هدایت کردن اتحادی تاریخی با آمریکا گفت اما وزیر امنیت داخلی این رژیم تاکید کرد وی با تاسیس دولت فلسطینی مستقل مخالفت خواهد کرد.

نتانیاهو: اتحادی تاریخی را با آمریکا هدایت می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) «تل‌آویو» را به مقصد «واشنگتن» جهت دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات این کشور ترک کرد.

نتانیاهو طی صحبت با خبرنگاران در فرودگاه گفت: «به واشنگتن میروم تا دیداری بسیار مهم با رئیس جمهور ترامپ، (مایک) پنس معاون اول، همچنین (رکس) تیلرسون وزیر خارجه و سران احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه داشته باشم.»

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی با اشاره به روابط گرم تل‌آویو و واشنگتن گفت: «اتحاد میان اسرائیل و آمریکا همواره بسیار قوی بوده و قرار است محکم‌تر نیز شود. من و رئیس جمهور ترامپ به تهدیدات و فرصت‌ها در منطقه می‌نگریم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد «اتحادی تاریخی» را با آمریکا و برای «منافع ساکنین اسرائیل» هدایت و رهبری خواهد کرد.

«گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد برخلاف اخبار منتشر شده، نتانیاهو در دیدار با ترامپ به شدت با تاسیس دولت مستقل فلسطینی مخالفت خواهد کرد.

اردان در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت: «تمام اعضای کابینه امنیتی و در صدر آنها نخست وزیر با دولت فلسطین مخالف هستند...البته هیچکسی نمی‌داند موضع رئیس جمهور (آمریکا) و کارکنان او چیست.»

منبع: فارس
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.