فعالان یک جنبش ضد صهیونیستی روز دوشنبه سخنرانی نماینده رژیم اسرائیل در دانشگاهی در نیویورک آمریکا را مختل کردند.

مختل شدن سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جمعی از مخالفان سیاست‌های اشغالگرانه رژیم اسرائیل روز دوشنبه سخنرانی نماینده این رژیم را در دانشگاه کلمبیا قطع کردند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت» فعالان جنبش «ممنوعیت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل» موسوم به (BDS) دوشنبه شب و  درحالی‌که «دنی دنن» نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد قصد داشت برای سیصد دانشجو سخنرانی کند این مراسم را مختل کردند.

بر این اساس، اعضای جنبش ضد اسرائیل در حالی‌که نوشته‌هایی مبنی بر تحریم اسرائیل را در دستان خود داشتند، شعارهایی چون "فلسطین را آزاد کنید"، "اسرائیل تروریست است" و "اسرائیل موجودیت ندارد"، سردادند.

این جمعیت که تعداد آن صد نفر تخمین زده شد بیرون سالن سخنرانی دانشگاه تجمع کرده بودند و در عین حال شعارهایی علیه سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد، اسرائیل و سیاست‌های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سردادند.

سفیر اسرائیل به دنبال مشاهده این حادثه معترضین را دروغگو خطاب و آن‌ها را دعوت به سکوت و گوش دادن به سخنرانی خود نمود.

دنن در این سخنرانی گفت:«با کمک دولت جدید آمریکا شاهد دوره‌ای جدید در سازمان ملل خواهیم بود، دوره‌ای که اسرائیل همانند دیگران با رفتارهایی منصفانه مواجه ‌شود.»

قرار است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل فردا چهارشنبه اولین دیدار رسمی خود با ترامپ را  در کاخ سفید برگزار کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.