۲پسر جوان که با تهدید اسلحه کلت و همراه داشتن تجهیزات نظامی از دختران و پسران جوان اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند.

پایان اخاذی‌ ۲مأمور نمای مسلح از دختران و پسران مشهدی

قدس آنلاین - سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره اخاذی از دختران و پسران جوان در غرب مشهد و اظهارات شاکیان پرونده مبنی بر مسلح بودن دو مأمور قلابی دستورات لازم با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع برای پیگیری این پرونده صادر شد.

وی افزود: مأموران کلانتری سجاد در این عملیات که با هدایت مستقیم سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد به اجرا گذاشته شد تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه پرونده حاکی از آن بود متهمان با معرفی خود به عنوان مأمور از چند خانه مسکونی نیز اخاذی کرده‌اند. سردار امیری مقدم گفت: تحقیقات گسترده پلیسی با انجام کنترل و مراقبت‌های ویژه نامحسوس آغاز شد و مأموران کلانتری سجاد، عاملان این اقدام مجرمانه که رعب و وحشت در شهروندان ایجاد کرده بودند را به دام انداختند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند اعتراف کردند پس از جعل کارت شناسایی برای خود، یک قبضه اسلحه کلت به مبلغ ۲۰۰ هزار  تومان و دو دستگاه بی‌سیم و دستبند و دیگر تجهیزات نظامی خریداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: این دو مأمور قلابی در پارک‌ها و خیابان‌ها با مراجعه به دختران و پسرانی که نسبتی با هم نداشتند و معرفی خود به عنوان مأمور، آن‌ها را سرکیسه می‌کردند و وجوه نقد و اشیای قیمتی‌شان را می‌گرفتند.

سردار امیری مقدم با اشاره به این مطلب که تحقیقات پرونده ادامه دارد، گفت: دو جوان دستگیر شده هیچ گونه سابقه کیفری نداشته و از خانواده‌های آبرومندی هستند و این هشداری است برای پدران و مادران تا در کانون خانواده، با استفاده از روش‌های صحیح فرزند پروری و حفظ آرامش و صمیمیت، بر رفت و آمدها و انتخاب دوست توسط فرزندان‌شان دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.