رشت- معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت : برای تمامی مسیرها در رشت فرمانده عملیات مشخص شده است.

برای تمامی مسیرها در رشت فرمانده عملیات مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین علی بهارمست صبح چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران این شهرستان با بیان اینکه در خصوص مدیرت بحران در برف جلسات متعددی را برگزار کردیم، افزود: با آسیب شناسی عملیات در برف هفته گذشته تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه در برف گذشته تمامی بانک اطلاعاتی و ماشین آلات را در ۵ منطقه شهری تقسیم کردیم و مدیریت را به مدیر هر منطقه واگذار کرده بودیم گفت: اینبار خیابان به خیابان و مسیر به مسیر مسئول  و فرمانده مسیر مشخص کردیم.

وی در تشریح عملیاتی بودن این طرح گفت: برای مثال اگر در جلوی بیمارستانی خیابانی بسته شود مشخص می شود که مسئول چه کسی بوده است.

بهارمست با بیان اینکه اطلاع رسانی اینکه  مردم  روز  پنجشنبه  ماشین های خود را به هیچ عنوان بیرون نیاورند  بسیار مهم است اظهار کرد: تردد خودروها علاوه بر کند کردن خدمت رسانی ممکن است آسیب به خودروها را در پی داشته باشد.

  وی همچنین از مردم خواست خودروهای خود را در کنار خیابان پارک نکنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر استفاده از N.G.O ها و نیروهای مردمی برای خدمت رسانی بیان داشت: میزان بارش برف آنقدر زیاد است که برای تکاندن برف درختان نیاز به نیروی انسانی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.