شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از دانش آموزان خواست کتب مربوط به کارنامه سیاه پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مطالعه کنند.

دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در آموزشگاه دخترانه فجر اسلام شهرکرد، دانش آموزان را علاوه بر مطالعه کتب درسی به عنوان یک اولویت، به مطالعه کتب مرتبط با کارنامه سیاه پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) توصیه کرد.

وی با تأکید بر اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت: انقلابی گری ابعاد مختلفی دارد که بعد ایمانی آن مهم‌تر است و سیاست امام راحل (ره) هم در سایه دیانت و عبودیت ایشان بود.

نکونام همچنین خواستار برنامه ریزی ویژه مسئولین و مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای معرفی، عمق بخشی، ترویج و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، خودباوری و گرایش به توانمندی‌های درونی در بین دانش آموزان شد.
همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر امسال، ۸۰ نمایشگاه در قالب پنجمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در مدارس مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

این نمایشگاه‌ها شامل سه بخش ویژه دیروز، امروز و فردای ما، در قالب هنرهای دستی و تجسمی، نشریه‌های دیواری و کاریکاتور با روایتگری دانش آموزان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.