شهرکرد- جشنواره علمی «تاثریا» در دانشگاه شهرکرد با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد و در آن از ۲۶ اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

جشنواره علمی «تاثریا» در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، برگزیدگان جشنواره علمی «تاثریا» در دانشگاه شهرکرد با مسئولان دستگاه های اجرایی و دانشجویان معرفی و از ۲۶ اثر برگزیده تجلیل شد.  

در ابتدای این مراسم مسئولان اجرایی استان و مدیران دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

مسئول بسیج دانشجوی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با بیان اینکه جشنواره علمی «تاثریا» در راستای حمایت از فعالیت های علمی دانشجویان برگزار شده، اظهار کرد: ۱۲۰ اثر در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و فعالیت های خانگی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی به اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیازمند ایجای فضای گفتمانی و چندجانبه میان مسئولان بخش صنعت و مسئولان دانشگاه هستیم.

منوچهر ذوالفقاری با بیان اینکه سایر کشورها در زمینه پژوهش های علمی هزینه های بسیاری را پرداخت می کنند، ادامه داد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، پژوهش‌ها باید کاربردی باشند که در غیر این صورت مانند سد آبی بدون شبکه آبیاری است که کارآیی لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه دو درصد از تولید ناخالص داخلی برای پژوهش هزینه می شو، افزود: چشم انداز دانشگاه برای کاربردی کردن علم در راستای افزایش ثروت، قدرت و توسعه پایدار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.