قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به ادامه بارش ها از عصر امروز و لغزندگی سطح معابر، از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ ممانعت می شود.

تردد در محور های قزوین فقط با زنجیر چرخ/جاده لغزنده است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر چهارشنبه با بیان اینکه از عصر امروز تردد در همه محورهای مواصلاتی قزوین با زنجیر چرخ امکان پذیر است، اظهار کرد: گروه های پلیسی مستقر در راه های استان با قاطعیت و جدید از عبور خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: این تصمیم به دلیل بارش های مداوم در سطح استان طی روزهای گذشته و ادامه این روند از عصر امروز گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین به پیش بینی های هواشناسی اشاره کرد و افزود: براساس این پیش بینی ها از اعصر امروز بارش برف، کولاک، یخبندان در همه محورهای مواصلاتی استان لغزندگی معابر را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه در سطوح لغزنده امکان تصادفات زنجیره ای با شدت بالا چندبرابر می شود، گفت: رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب به خودروهای دیگر را به خصوص در آزادراه ها و بزرگراه ها رعایت کنند.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در راه های استان باعث کندی عبور ومرور خواهد شد، گفت: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت پیشامد سفری ضروری، حتما مواد غذایی همراه داشته باشند و از سلامت سیستم گرمایشی و سخت رسانی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.