رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری اعلام کرد که اتهامات وارده به تیم وی مبنی بر داشتن ارتباط با روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا مزخرف است.

ترامپ: اتهام ارتباط با روسیه مزخرف است

به گزارش قدس آنلاین،  «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری در خصوص اتهاماتی مبنی بر احتمال ارتباط میان تیم وی با روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا نوشت: «ارتباط با روسیه مزخرف است و تنها تلاشی برای سرپوش‌گذاشتن بر بسیاری از اشتباهاتی است که در کمپین بازنده هیلاری کلینتون رخ داد».

وی ادامه داد که اطلاعات به صورت غیرقانونی توسط جامعه اطلاعاتی (آژانس امنیت ملی و اف بی آی) در اختیار روزنامه‌های ناکام نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست قرار داده شده است.

ترامپ سپس از ستون‌نویس «بلومبرگ» قدردانی کرد و نوشت: «از الی لیک از «بلومبرگ ویو» تشکر می‌کنم که گفت که آژانس امنیت ملی و اف بی آی....نباید در سیاست‌های ما دخالت کنند و ....» اوضاع جدی برای آمریکا است».

اوایل روز، وزارت خارجه روسیه در خصوص این موضوع گفته بود که این اتهامات نمایانگر بازی‌ها و چانه‌زنی های داخل آمریکا است.

وی خواستار گفت‌وگوی سیاسی با مسکو به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم شده است و برای ایجاد روابط مثبت با روسیه ابراز آمادگی کرده است.

ترامپ به مسئله کریمه اشاره کرد و گفت: «کریمه در دوره اوباما توسط روسیه گرفته شد، آیا اوباما در مقابل روسیه دل رحم بوده است؟».
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.