۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 504322

از میهمانی برگشته بودند که متوجه شدند برخی از وسایل قیمتی خانه نیست، خانه خیلی بهم ریخته نبود، مگر وسایلی که مشخص بود مصنوعی وسط خانه ریخته شده بود و مرد بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت و سرقت را گزارش کرد. مأموران دقایقی بعد در محل حاضر شدند و به بررسی منزلی که سرقت از آن صورت گرفته بود پرداختند. آن‌ها بر این باور بودند که سارق از وجود وسایل قیمتی در خانه اطلاع داشته و هدفمند اقدام به سرقت کرده است.

دزدی داماد از خانه پدرزنش در شب میهمانی

پرونده این سرقت به آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد تا کارآگاهان زبده این اداره معمای سرقت را حل کنند.

سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این خصوص به خط قرمز گفت: به محض دریافت پرونده سرقت از منزلی در جنوب شهر موضوع در دستورکار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران آگاهی سپس به بررسی اظهارات مالباخته پرداختند.

او به مأموران گفته بود که آن شب میهمانی دعوت بودند و همراه خانواده در مجلس حضور داشتند و پس از برگشت متوجه شدند که برخی از اموال ارزشمند به سرقت رفته است.

مأموران در جریان بررسی پرونده به بررسی محل منزل پرداختند و متوجه شدند که تنها کسی می‌توانسته در این فرصت اقدام به سرقت کند که از حضور تمام اعضای خانواده در میهمانی و وجود وسایل قیمتی در خانه اطلاع دقیق داشته است.

آن‌ها سپس گمانه زنی درباره تک تک کسانی که احتمال می‌دادند در این سرقت دست داشته باشند را شروع کردند و در نهایت به داماد مالباخته مظنون شدند. این جوان به آگاهی احضار شد و مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار گرفت تا در نهایت لب به سخن گشود و به سرقت از منزل پدرزنش با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ حمید رزمخواه، این داماد جوان سپس محل اختفای همدستش را فاش کرد و مأموران با حضور در محل، متهم دوم این سرقت را دستگیر کرده و اموال مسروقه را در مخفیگاه آنان کشف و به مالباخته تحویل دادند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.