سمنان- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی در سمنان گفت: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عامل و محور وحدت در جامعه اسلامی بودند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی عامل وحدت در کشور بودند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی کواکبیان با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همواره به‌دنبال سربلندی ایران بود و می‌خواست نام ایران در سراسر جهان بدرخشد و شناخت خوبی از ایران داشت، اظهار کرد: آیت الله هاشمی ‌همواره عامل و محور وحدت در جامعه اسلامی بودند و با همه وجود اسلام را باور داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و رهبری بود خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعتماد خاصی داشت و همواره از نظرات وی استفاده می‌کرد.

کواکبیان به متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی اشاره کرد و گفت: معظم له در این پیام از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌عنوان رفیق ۵۹ ساله یاد کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره به‌دنبال سازندگی کشور بود، اظهار کرد: این مجاهد جلیل‌القدر تلاش زیادی برای رشد، توسعه و سازندگی ایران انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ارکان و ستون‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود افزود: مجاهدت‌های این عالم جلیل‌القدر هیچ‌گاه از یاد ملت بزرگ ایران نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.