ایلام- معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تعداد ۱۷ محدوده معدنی با مساحت ۱ و۹ دهم کیلومتر مربع آزاد و در اختیار سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در حوزه معادن قرار خواهند گرفت.

۱۷ محدوده معدنی ایلام در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، ولی باج با بیان اینکه مرحله سوم آزاد سازی محدوده های معدنی اسفند ماه اجراء خواهد شد، اظهار داشت: به منظور روان سازی فرایند بهره برداری از پتانسیل های معدنی استان و در جهت ایجاد ارزش افزوده ظرفیت های معدنی استان در نظر داریم طی سال آینده محدوده های بیشتری را آزاد و به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام، آسان سازی فرایند دریافت مجوزهای مربوطه و بستر سازی استفاده از ظرفیت های معدنی استان است، افزود: این اقدام شامل محدوده های ثبت شده قبلی می باشد که به صورت عمومی در اختیار متقاضیان و درخواست کنندگان قرار داده شده تا امکان فعالیت مجدد معدنی در آنها فراهم گردد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان داشت: اولویت واگذاری محدوده های تعیین شده به متقاضیان، براساس زمان درخواست ارائه شده و ثبت در دبیرخانه سازمان می باشد.

ولی باج یادآور شد: تعداد ۱۷ محدوده معدنی با مساحت ۱ و۹ دهم کیلومتر مربع آزاد و در اختیار سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در حوزه معادن قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.