رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) چشم‌وچراغ این کشور است، گفت: اگرچه کشور قدم‌های زیادی در رشد علمی برداشته است اما باید بدانیم دشمن به دنبال القا ناکارآمدی نظام به مردم است.

حضرت معصومه (س) چشم‌وچراغ ایران/ دشمن به دنبال القا ناکارآمدی نظام به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مدیریت شهری از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم قم اظهار داشت: این اقدامات خدمات ارزشمندی در طول مدت کوتاه است اما قم بیش از این نیاز به رسیدگی و کار دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به استقبال عظیم مردم قم از مقام معظم رهبری افزود: سابقه ندارد رهبر معظم انقلاب ۱۰ روز در شهری بماند که دلیل آن اهمیت و احترام به مردم قم بود.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورها پشت درب خانه‌ها شناسنامه‌ای درباره خانه بزرگان و اندیشمندانشان دارند، قم نیز پر است از خانه بزرگان.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی  بابیان اینکه زیربنای شهر قم با تشیع ساخته‌شده است عنوان کرد:  قم مملو از افتخارات است، پایگاه عظیم حوزه علمیه قم با ظرفیت ۸۰ هزار نفر از اساتید، علما و... در این شهر پرورش پیدا می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بااینکه ظرفیت شهر قم بیش از اقدامات صورت گرفته است تصریح کرد: خانه‌های قم پر از خاطره است که باید این خانه‌ها شناسنامه‌دار شوند تا تاریخی از شهر قم در ذهن رهگذران شکل بگیرد.

وی بابیان اینکه قم روضه منوره کریمه اهل‌بیت (س) است گفت: حضرت معصومه (س) چشم‌وچراغ این کشور است، بسیاری از بزرگان برای عرض حاجت خود به حرم مشرف می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با تأکید بر اینکه حضرت معصومه (س) خورشید و امامزادگان ستارگان درخشان شهر قم هستند، خاطرنشان کرد: قم استحقاق خدمت بیشتر دارد و باید بیش از این برای خدمت‌رسانی و آبادانی شهر تلاش صورت بگیرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نقطه بزرگ در تاریخ کشور ماست، عنوان کرد: بوق‌های تبلیغاتی دشمنان و خودفروخته‌ها با تبلیغات زیاد در تلاش بودند مردم را از حضور پرشور در راهپیمایی بازدارند اما مردم جواب این بدخواهی‌ها و بدگویی‌ها را دادند.

وی با اشاره به اینکه حساب ۲۲ بهمن از خدمت مسئولان جداست، گفت: مسئولان باید بدانند لحظه‌به‌لحظه عمرشان را برای خدمت به مردم به‌ کارگیرند، مردم قدر خدام کارکن و زحمت‌کش را می‌دانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی‌گلپایگانی بر لزوم توجه به فناوری‌های علمی تأکید کرد و ادامه داد: اگرچه کشور قدم‌های زیادی در رشد علمی برداشته است اما باید بدانیم دشمن به دنبال القا ناکارآمدی نظام به مردم است.

وی عنوان کرد: ایران یکی از قدرت‌های علمی در جهان و رتبه نخست منطقه است، تعداد دانشگاه‌ها نسبت به سال ۵۷ و دانشجویان ۲۵ برابر شده‌اند، در حال حاضر ۸۰ هزار هیئت‌علمی داریم که نشان‌دهنده رشد ۱۱ برابر است.

وی با تأکید بر توان نظامی کشور عنوان کرد: اگر دشمنان ما درصدی احتمال پیروزی نظامی برای خود می‌دیدند تا الآن ما را خورده بودند، اینکه الآن برای ما چنگ و دندان نشان می‌دهند و از گزینه‌های روی میز می‌گویند به خاطر ناتوانی آن‌هاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی تأکید کرد: باید ظرفیت افزایش ماندگاری زائر در قم فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.