۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 504570

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: زوج جوانی که برای تامین هزینه اعتیادشان به ماده مخدر هروئین، از شهروندان اراکی کیف قاپی و سرقت می کردند از سوی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

زوج کیف قاپ در اراک دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سید نورالدین حسینی اظهار داشت: طی دو ماه اخیر گزارش هایی از چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس اعلام و بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد موتورسواری که ترک نشین آن خانم جوانی است در خیابان ها و کوچه های خلوت،‌ اقدام به کیف قاپی از شهروندان می کند و سرانجام جوان موتورسوار که ساکن یکی از محله های شهر اراک بود، شناسایی و مشخص شد که او به همراه همسرش، این سرقت ها را برنامه ریزی و انجام می دهد.

حسینی تصریح کرد: برنامه ریزی برای دستگیری این زوج جوان آغاز و در مراحل دستگیری آنها، مشخص شد که این زوج محل سکونت خود را تغییر داده اند و در مکانی نامعلوم زندگی می کنند.

وی افزود: با ادامه تحقیقات، اطلاعاتی از محل سکونت آنها به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضایی، هر دو نفر در منزلشان واقع در یکی از دیگر محله های شهر اراک دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی تصریح کرد:‌ در بازرسی از منزل این زوج، تعدادی کیف زنانه، کیف پول، گوشی تلفن همراه و ... کشف شد و در بازجویی های پلیس، زوج جوان به پنج سرقت کیف قاپی و دو سرقت از منزل در شهر اراک اعتراف کردند و اذعان داشتند که برای تامین هزینه اعتیادشان به ماده مخدر هروئین این سرقت ها را انجام می دادند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، مالباختگان شناسایی و اموال کشف شده به آنها تحویل داده شد و زوج جوان نیز با هماهنگی دستگاه قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.