۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 504753

بازیکن ایرانی آلکمار عنوان کرد شانس تیمش برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا خیلی کم شد ولی در فوتبال هر چیزی می تواند رخ دهد.

علیرضا جهانبخش: شانس صعود ما خیلی کم شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها آلکمار میزبان لیون بود که چهار بر یک مغلوب مهمانش شد. با وجود این که آلکمار در بیشتر بازی تیم برتر بود اما لیون در ضد حمله خوب عمل کرد و توانست چهار بار دروازه میزبانش را باز کند. علیرضا جهانبخش که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت تک گل تیمش را در دقیقه  ۶۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. آلکمار در بازی برگشت برای صعود باید حداقل چهار گل به ثمر برساند.

علیرضا جهانبخش بعد از بازی گفت: بازی خوبی ارائه دادیم ولی حریف حرفه ای بود. آنها پنج موقعیت گل داشتند که توانستند چهار گل به ثمر برسانند ولی ما موقعیت های زیادی داشتیم که از دست رفت. فوتبال حرفه ای همین است اگر شما موقعیت های خودتان را از دست بدهید، حریف به گل می رسد و این اتفاقی بود که در بازی برابر لیون رخ داد. من فوتبالی که آلکمار بازی کرد را فوتبال خوبی دیدم ولی موقعیت هایمان را از دست دادیم.

بازیکن ایرانی در پایان درباره شانس صعود این تیم به مرحله بعد گفت: شانس صعود ما خیلی کم شد. الان کار ما خیلی سخت است ولی در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده برگزار خواهد شد تا برنده این دیدار به جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا راه یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.