رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت:کانون اصلی انقلاب مردمند و ولایت و نظام اسلامی در دنیا حاکم است و جمهوری اسلامی حامی مظلومان دنیاست.

جمهوری اسلامی حامی  مظلومان دنیاست

به گزارش قدس آنلاین حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه رشتخوار با تقدیر از حضور  پر شور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم ایران اسلامی در حمایت از ولایت و نظام و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم آذربایجان گفت: بحث آشتی ملی معنی ندارد و ریشه در نهضت آزادی دارد که بیشتر وابسته به  منافقین است.

امام جمعه رشتخوار گفت: ملت ایران با دشمنان قهرند و امروز باید مسئولان مشکل رکود که از تورم بدتر است باید فکری بکنند.

وی با تاکید بر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت:جنگ واقعی امروز در جامعه اقتصادی و معیشتی  است که باید مسئولان جدی با برنامه ریزی دقیق حل نمایند.

وی با ذکر این که در همین هفته گذشته مردم مهین اسلامی با بحران قطعی برق، آب و...روبر شدند خواستار رفع مشکلات در این زمینه شد

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اعتبار ۲۴۵میلیارد تومانی ریزگرد ها در کشور گفت:مسئولان و دولت باید در عمل و اقدام کار خود را برای مردم به اثبات برسانند نه اینکه از این مبلغ ۱۹ میلیارد تومان  اختصاص یافته و مشکل با حرف حل نمی شود.

وی با انتقاد از عملکرد دولت همچنین خواستار تخصیص سبد کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شد و گفت:بسیاری از افراد تحت پوشش این نهاد ها از این کالا ها محرومند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.