رشت- امام جمعه موقت رشت گفت: دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

دشمنان با زبان تکریم با مردم صحبت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را نمایش گسست‌ناپذیری ملت با انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار کرد: مردم هر موقع مشاهده کنند آرمان‌های جمهوری اسلامی در خطر است به میدان می‌آیند و دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است، یادآور شد: مقام معظم رهبری از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و فرمودند این راهپیمایی برای حفظ نظام است و به معنای گله نداشتن مردم نیست‌ و مردم از رکود و مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان خود ناراضی هستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری اعتقاد دارند حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: باید از تمام ملت ایران تشکر ویژه داشته باشیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند و پاسخ یاوه‌گویی رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را دادند، مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند.

وی تصریح کرد: مسؤولان در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عملکرد خود را گزارش کنند زیرا برای مردم دلگرمی ایجاد می‌کند و اگر کسی ناراضی باشد دلیل آن را متوجه می‌شود.

وی  درباره آشتی ملی مقام معظم رهبری که فرمود مردم ما با هم قهر نیستند، خاطرنشان کرد: ما با فتنه گران سال ۸۸ آشتی نمی‌کنیم و این آشتی ذلت است و کسانی که بخواهند نسبت به ارزش‌ها توهین کنند در مقابل آنها می‌ایستیم بنابراین سفارش می‌کنم به ویژه نسل جوان رهنمودهای رهبری را عمل کنند و بدانند که  در تاریخ اسلام مردم هر جا از ولایت عقب ماندند سیلی خوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.