اصفهان- امام‌جمعه اصفهان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای رضایت مردم از عملکرد مسئولان نبوده و مردم از مشکلات اقتصادی گلایه مند هستند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ربطی به عملکرد مسئولان ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مسؤولان باید بدانند شرکت مردم در راهپیمایی برای دفاع از انقلاب و اسلام و کشور و تو دهانی به دشمنان بود نه به این معنا که از عملکرد مسؤولان راضی هستند، مردم از تبعیض و مشکلات اقتصادی گلایه‌مند هستند و باید کاری کنیم که برای مردم محسوس باشد.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری به مسؤولان هشدار دادند که برای رفع مشکلات مردم اقدامی محسوس انجام دهند و تدبیری بیندیشند که مشکلات رفع شود، البته مردم حساب اصل نظام و مشکلات را از هم جدا می‌کنند.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب گفت: بعضی افراد و روزنامه‌ها بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند تا مردم با اهل فتنه آشتی کنند در حالی که انسان هدفمند اگر دید کسی مقابل هدفش ایستاده و بر ضد آن صحبت می‌کند نباید با او خوب رفتار کند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند مردم با یکدیگر آشتی هستند ولی با دشمن و کسانی که در روز عاشورا به امام حسین بی‌احترامی کردند و بسیجی را زیر دست و پا عریان کردند قهر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه با این تفکر باید با شمر هم خوب بود ادامه داد: این حرفی کاملاً نامربوط است و طبیعی است که انسان با کسی که بر ضد هدفش رفتار می‌کند، باید مخالف باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد تأکید کرد: اسلام در عین اینکه محبت را ترویج می‌کند، توصیه کرده تا در مقابل کفار هم غضب داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.