زابل- امام جمعه زابل گفت: از دولت محترم به کرّات خواستاریم که به مشکلات مردم به طور ویژه رسیدگی کنند، ما در خدمت همه مردم و همه مسئولین عزیز هستیم، دعاگوی همه هستیم و پا به پای آنها فعالیت می کنیم و در ضمن آن مشکلات مردم را مطالبه می کنیم .

دولت به مشکلات مردم رسیدگی کند

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین کیخا در نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: باز هم اعلام می کنیم که مرز را درست مدیریت کنید، زحماتی کشیده شده، ما تشکر می کنیم، صدای مردم را در برهه ای شنیدید تشکر می کنیم والان هم عرض می کنیم که مسئولینی که گماشته می شوند در مقوله مرز، برای مدیریت مرز دلسوز ، متعهد و کاربلد باشند و این خودش مسئله بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: قرار بود بعضی از معبرها باز شود به مثل معبر مرزی شاهگل، بش دلبر و تخت عدالت؛ یک بررسی شود که آیا واقعاً این بازگشایی که صورت گرفته ، آیا ادامه دارد؟ این طور نباشد که شنیده شود که بعد از چند روزی بسته شده است بنابراین صحت و سقم موضوع را مسئولین عزیز پیگیر باشند.

خطیب جمعه زابل خاطرنشان کرد: ان شاء الله در این هفته استاندار محترم یا اگر نماینده ای از طرف ایشان بیایند و در همین هفته به مردم از موقعیت مرز و تسهیل تجارت چمدانی اطلاع بدهند زیرا حق این مردم است که از مقوله مرز برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: ملتی که برای خدا، برای حاکمیت دین خدا و برای حفظ ارزش های اسلامی و گسترش عدالت برای خدا و فی سبیل الله قیام ، انقلاب و جهاد کرده است خداوند متعال پشت و پناهش می باشد؛ ملتی که هر روز، هر هفته و در مناسبت های خاص، همان انقلابی بودنش را فریاد می زند که خدایا بر سر عهدمان هستیم و فشارهای دشمن ما را از میدان بیرون نمی کند، امسال هم در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور ده ها میلیونی در سراسر ایران اسلامی بسیجی و انقلابی بودن ملت دیده شود و این یکدلی ، همدلی ، همزبانی ، وحدت و اتحاد مردم عزیزما می باشد ؛حالا در همچین فضای وحدت آفرین بحث آشتی ملی مطرح می شود؟

امام جمعه زابل تصریح کرد: به فرمایش رهبر عزیزمان مگر ملت با هم قهرند که بحث طـرح آشتی ملی مطرح می شود؟ این بحث از طرف چه کسانی مطرح می شود؟ منظورشان چیست؟ آشتی با مُزدوران آمریکا و با منافقین؟ کسانی که ۸ ماه با مردم جنگیدند، اغتشاش کردند، ۲۲ نفر از فرزندان این ملت را شهید کردند، دشمن را امیدوار کردند، فشارها بعد از آن بیشتر شد، با این ها آشتی کند ملت؟ آشتی با منافقین، بهائی ها، کمونیست ها و ضد انقلاب ها؟

امام جمعه زابل همچنین گفت: ملت غیور ایران اسلامی با هم متحد و همدل هستند و این را همه دیده و می بینند و با استکبار جهانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و منافقین که مزدور استکبار هستند هرگز و ابداً دست دوستی و آشتی نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا ابراز داشت: یکشنبه اول اسفند ۲۱ جمادی الاول سالروز حمله جنگنده رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافری و شهادت چهل تن ازجمله حجت الاسلام والمسلمین شیخ فضل الله محلاتی در ( ۱۳۶۴ه.ش) و این روز را به روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری کرده اندکه نقش بی بدیل و پررنگ روحانیت در شکل گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تبیین انقلاب بر احدی پوشیده نیست؛ نیاز مبرم جامعه در همه زمان ها به حوزه علیمه انقلابی است و می طلبد که همه مردم عزیز توجه ویژه ایی به حوزه علمیه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سه شنبه سوم اسفند ۲۳جمادی الاول سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در ( ۱۲۹۹ه. ش ) است، چهره استکبار جهانی را آنهایی که کُند ذهنی سیاسی دارند و هنوز دشمن را نشناخته اند همه ببینند و هنوز به وعده های انگلیس و آمریکا امیدوار هستند و فکر می کنند که در پس این الفاظ صداقت و راستی هست یک زحمتی بکشند و تاریخ را مطالعه کنند تا بدانند که استکبار جهانی کیست و چه نیت های کثیف و پلید و نجسی در افکارش دارد ؛ همین رضا خان را خود انگلیسی ها آوردند وخودشان برداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.