فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس سرکرده ۳۹ ساله باند که به کثیف معروف است و دو همدست دیگر او را به دام انداخت.

اعضای باند کثیف روانه زندان  شدند

قدس آنلاین - چهار مرد و یک زن کریستالی که از اعضای اصلی باند معروف به کثیف در مشهد بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش دستبرد سارقان به مطب دو پزشک در شهر مشهد و سرقت لوازم و وسایل پزشکی و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری جهاد مشهد در این مأموریت ضربتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد عاملان این سرقت‌ها شباهت زیادی با سارقان چند مغازه دارند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با چهره زنی متهمان، سرکرده این سارقان و محل اختفای او در محدوده بولوار ابوطالب مشهد را شناسایی کرد. فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: کنترل و مراقبت‌های نامحسوس مأموران کلانتری جهاد حاکی از آن بود خانه مورد نظر پاتوق اعضای باند است و هنگامی که سارقان در محل حضور داشتند مأموران انتظامی برای دستگیری آنان با هماهنگی مراجع قضایی وارد عمل شدند.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه، پلیس سرکرده ۳۹ ساله باند که به کثیف معروف است و دو همدست دیگر او را به دام انداخت.

متهمان که از افراد سابقه دار بوده و به مواد مخدر صنعتی معتاد هستند در اعترافات اولیه خود اظهار داشتند زنی ۳۰ ساله به نام «ندا» نیز از اعضای اصلی این باند است.

مأموران کلانتری جهاد زن جوان و مالخر اموال مسروقه را در مرحله نهایی این عملیات دستگیر کردند.

زن جوان در اعتراف‌های خود بیان داشت ۳۰۰ هزار تومان از مبلغ سرقت شده از دو مطب را برای خریدن مواد مخدر برداشته است. سرهنگ بوستانی با اشاره به این مطلب که مقادیری وسایل مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شده و اعضای باند تاکنون به چند فقره سرقت از مغازه‌ها نیز اعتراف کرده‌اند، گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف اقدامات مجرمانه باند ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.