رؤسای جمهور و مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی 2017 را تبریک گفتند.

رئیس جمهور و رئیس مجلس قهرمانی تیم ملی کشتی ایران را تبریک گفتند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی دلاور مردان تیم ملی کشتی آزاد و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، تاکید کرد که این پیروزی نشانۀ دیگری بر توانمندی و شایستگی ورزشکاران عزیز ایران برای فتح قله‌های افتخار در همه رشته‌های ورزشی است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی دلاور مردان تیم ملی کشتی آزاد و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در چهل و پنجمین دورۀ مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، بار دیگر موجی از غرور و شادی برای ملت ورزش دوست آفرید.

این پیروزی، نشانۀ دیگری بر توانمندی و شایستگی ورزشکاران عزیز ایران برای فتح قله‌های افتخار در همه رشته‌های ورزشی است.

اینجانب با تبریک این پیروزی ارزشمند به هموطنان عزیز و یکایک قهرمانان این مسابقات، از تلاش‌های ثمربخش همه مربیان، دست‏‌اندرکاران و مسئولان ورزش کشور و به ویژه میزبانی شایسته مردم پهلوان‌پرور کرمانشاه، تقدیر می‌کنم و سرافرازی جوانان عزیزمان در همه عرصه‌های تلاش و رقابت را از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی موفقیت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در مسابقات جام جهانی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی در رقابت‌های جام جهانی که با میزبانی شایسته شهر کرمانشاه به دست آمد، موجب خوشحالی و مسرت گردید.

جوانان دلاور کشورمان با اراده‌ای مصمم و راسخ در این آوردگاه ورزشی، قدرت خویش را جلوه‌گر ساختند تا جهان بار دیگر شاهد غیرت و غرور این عزیزان سرافراز باشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک این افتخارآفرینی به پیشگاه ملت شریف ایران و دلاورمردان قهرمان و اعضای کادر فنی، امیدوارم جوانان کشورمان در تمامی عرصه‌ها موفق و سربلند باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.